مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در گفت و گو با برنا مظرح کرد:

امداد رسانی به سی هزار و ۸۳۷ سیل زده/ اسکان بیش از ۱۵ هزار نفر در اردوگاه های هلال احمر

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۲:۴۲
کد خبر: ۸۲۹۵۵۵
امداد رسانی به سی هزار و ۸۳۷ سیل زده/ اسکان بیش از ۱۵ هزار نفر در اردوگاه های هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: از زمان شروع سیلاب تاکنون به سی هزار و 838 سیل زده امدادرسانی شد و پانزده هزار و 583 نفر هم به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به آمار عملکرد هلال احمر خوزستان در امدادرسانی به سیل زدگان استان، اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر خوزستان بنا بر ماموریت بشر دوستانه خود اقدام به بسیج امکانات برای امدادرسانی به سیل زدگان استان کرده است.

او گفت: از زمان شروع سیلاب تا کنون به 5781 خانوار سیل زده با جمعیت سی هزار و 837 امدادرسانی شد و پانزده هزار و 583 نفر هم به صورت اضطراری در اردوگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: این خانوارها  از 47 روستای تخلیه شده بودند که در 32 اردوگاه موقت اسکان اضطراری هلال احمر ویژه سیل زدگان  16 شهر استان در هزار و 207 چادر اسکان داده شدند.

خدادادی اضافه کرد: همچنین به  376 نفر در سیلاب امدادرسانی و 18 باب خانه مسکونی از آب تخلیه و 15 دستگاه خودرو رهاسازی و شد و سه نفر نیز فوت شدند.

او بیان کرد: 685 امدادگر و نجاتگر در قالب 145 تیم امدادی، انجام عملیات امدادرسانی در سیلاب اخیر را به عهده داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان با اشاره به توزیع اقلام امدادی میان خانوارهای آسیب دیده از سیل، توضیح داد: این اقلام شامل بسته های غذایی، البسه گرم، چادر، نایلون پوششی، و اقلام معیشتی بود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز