مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان کرد:

دام‌های سیل زدگان رایگان درمان می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۰۱:۰۱:۴۳
کد خبر: ۸۲۹۵۸۶
دام‌های سیل زدگان رایگان درمان می‌شود
مصطفی کنار کوهی گفت: همه دام‌های روستاهای در معرض سیل خوزستان به‌صورت رایگان معاینه و درمان می‌شوند.

مصطفی کنار کوهی مدیرکل دامپزشکی خوزستان امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: ادارات دامپزشکی 24 ساعته برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده در آماده باش کامل هستند.

او گفت: یکی از اقدامات کارشناسان دامپزشکی، انجام واکسیناسیون علیه بیماری‌های شاربن علامتی، لمپی اسکین و انتروتوکسمی است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به آماده‌باش مجموعه دامپزشکی خوزستان برای مقابله با سیل، افزود: همه تجهیزات لازم و نیروی انسانی در مجموعه دامپزشکی خوزستان برای مقابله با تهدیدهای احتمالی سیل در حاشیه رودخانه‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارد.

کنار کوهی توضیح داد: همه مدیران ادارات به همراه کارکنان شهرستان‌ها نیز در محل کار خود حضور دارند تا در صورت وقوع حادثه نسبت به خدمات‌رسانی و رسیدگی به آسیب دیدگان احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

او ادامه داد: همچنین به کلیه بهره‌برداران دام و طیور نیز از قبل از طریق ارسال پیامک، اطلاعیه، تماس تلفنی و شبکه‌های اجتماعی هشدارهای لازم برای تامین سوخت، آذوقه و ایمن‌سازی دام‌ها داده‌ شده است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به تاثیر سیلاب بر دام ها، یادآور شد: یکی از مشکلاتی که معمولا پس از وقوع سیل به وجود می‌آید، بحث بیماری‌های دام است.

 کنار کوهی افزود: مجموعه دامپزشکی خوزستان به‌صورت رایگان همه دام‌های در معرض سیل را معاینه و درمان می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان در پایان بیان کرد: همکاری در راستای جا به جایی دام‌ها از مناطق پرخطر به مناطق امن، تشکیل اکیپ بررسی بیماری‌ها در دامداری و مرغداری‌ها و آمادگی ادارات و تشکیل اکیپ‌های عملیاتی برای دفن بهداشتی تلفات احتمالی دام ناشی از سیل در تمام شهرستان‌ها از دیگر اقدامات مجموعه دامپزشکی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز