معاون امور اجتماعی فولاد خوزستان مطرح کرد:

تخلیه ۳۰۰ تن سرباره برای ساخت سیل بند در کوی سید خلف اهواز/توزیع غذای گرم و آب آشامیدنی بهداشتی تا پایان بحران ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۷:۰۳:۱۷
کد خبر: ۸۲۹۸۰۱
تخلیه ۳۰۰ تن سرباره برای ساخت سیل بند در کوی سید خلف اهواز/توزیع غذای گرم و آب آشامیدنی بهداشتی تا پایان بحران ادامه دارد
علی محمدی گفت: هماهنگی ستاد بحران استان، ۳۰۰ تُن سرباره از محل شرکت بارگیری و برای اجرای سیل بند در منطقه کوی سید خلف شهرستان اهواز که در معرض طغیان رودخانه قرار دارد تخلیه شد.

علی محمدی معاون امور اجتماعی فولاد خوزستان امروز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بروز سیلاب بدلیل بارش های اخیر در استان های بالا دستی و سرازیر شدن حجم بالای آب به خوزستان، خسارت های فراوانی را به مراه داشته است.

او گفت: در صدد هستیم با فعالیت شبانه روزی کارکنان تلاشگر و استفاده از تمامی ظرفیت امکانات و تجهیزات فولاد خوزستان به مردم شریف استان کمک رسانی کنیم.

معاون امور اجتماعی فولاد خوزستان با اشاره به مسوولیت های اجتماعی صنایع، افزود: یکی از راه های ایفای مسوولیت های اجتماعی هر سازمان، کمک رسانی به مردم در حوادث غیر مترقبه است و مجموعه فولاد خوزستان وظیفه خود دانسته در این خصوص پیشقدم باشد و خدمت جهادی به مردم عزیز را تا رفع مشکلات بوجود آمده، ادامه دهد.    

محمدی اضافه کرد: در ادامه امداد رسانی به ساکنان مناطق سیل زده و تلاش برای ترمیم مسیرهای ارتباطی و ایجاد سیل بند، با هماهنگی ستاد بحران استان، ۳۰۰ تُن سرباره از محل شرکت بارگیری و برای اجرای سیل بند در منطقه کوی سید خلف شهرستان اهواز که در معرض طغیان رودخانه قرار دارد، تخلیه شد و با همت کارکنان و بسیجیان، احداث و تقویت سیل بند در حال انجام است.

او ادامه داد: برای رفاه حال میهمانان نوروزی و شهروندان و همچنین با توجه به آب گرفتگی و احتمال طغیان آب در سواحل رودخانه کارون، در روز طبیعت پذیرای بیش از ۱۵ هزار نفر از مراجعین عزیز به منطقه دویست دستگاه فولاد خوزستان بودیم و در پایان این روز تمامی این عزیزان این محل را با سلامت ترک کردند.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان بیان کرد: در کنار ارسال سرباره برای ترمیم مسیرهای ارتباطی و احداث سیل بند، بکارگیری ماشین آلات سنگین راه سازی، اهدای چادر و گونی نیز در حال انجام است.

محمدی در پایان گفت: مساله ای که برای ما اهمیت دارد سلامت شهروندان است که در این خصوص نیز با دستور مدیر عامل شرکت، غذای گرم بهداشتی و آب آشامیدنی به صورت مستمر در اختیار ساکنان این مناطق قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما