یادداشت؛

صندلی خالی مدیریت بخشداری شادگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۸:۱۲
کد خبر: ۸۳۱۹۶۰
صندلی خالی مدیریت بخشداری شادگان
شش ماهی می‌شود که شادگان بخشدار ندارد، آن‌هم در روزهایی که برای این شهرستان بحرانی و بسیار حایز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار برنا، با نگاهی به سر فصل مسئولیت بخشداران می‌توان موارد متعددی از وظایف و اختیارات آن‌ها را بر شمرد که یک بخشدار می‌بایست با احاطه کامل بر امور به اجرایی شدن این وظایف اهتمام بخشد. حساسیت این موضوع وقتی بیشتر نمود پیدا می‌کند که روستاها به عنوان بازوی اصلی در جغرافیای تحت مدیریت بخشداری نقشی مهم و اساسی دارند.

اگر چه بسیاری از مردم و برخی اعضای شوراهای اسلامی این بخش، رفع مشکلات و معضلات این منطقه را در تسریع معرفی بخشدار می‌دانند ولیکن مسوولان استانداری خوزستان، به دلایلی تا کنون  تمایلی به معرفی بخشدار جدید از خود نشان نداده اند.

گاهی زمزمه‌هایی از گزینه‌هایی برای تصدی بخشداری شادگان به گوش می‌رسد که برخی از آن‌ها در حد یک شایعه باقی می‌مانند و عده‌ای دیگر به سمت‌هایی منصوب می‌شوند.

لذا به نظر می‌رسد تاخیر بیش‌از حد در انتخاب بخشدارشادگان، برای مردم نگران‌کننده بوده و امیدوار هستیم گزینه‌های شایسته، با برنامه، کارآمد، پاسخگو، اصلح و مورد وثوق و اعتماد مردم برای خدمت به مردم منطقه  انتخاب و به خواسته و انتظار مردم احترام گذاشته شود.

بلاتکلیفی بخش مرکزی شادگان در چند ماه اخیر به‌هیچ‌عنوان به سود مردم منطقه نبوده و بدون شک با تداوم این روند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به توسعه‌یافتگی روستاهای شهرستان شادگان وارد می‌شود.

باتوجه به اینکه تاخیر در معرفی بخشداری مرکزی شادگان صحیح نیست، بهتر است مسوولان شهرستانی و استانی تصمیمات نهایی و رسیدن به گزینه اصلی را در این خصوص به سرانجام برسانند.

حال باید منتظر ماند و دید که چه کسی بر صندلی بخشداری شادگان تکیه می‌زند.

 

 

 

یادداشت: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز