خطیب نماز جمعه شادگان گفت:

سپاه پاسداران فرزندان رشید انقلاب اسلامی هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۲:۳۰
کد خبر: ۸۳۳۱۹۸
سپاه پاسداران فرزندان رشید انقلاب اسلامی هستند
حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی گفت: سپاه پاسداران، فرزندان رشید انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی خطیب نماز جمعه شادگان ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) این شهر برگزار شد، با توصیه به خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: تقوا و اخلاق مداری مهمترین سرمایه های نظام اسلامی در برابر هجمه های دشمن است و همه ما باید در مسیر دین و قرآن حرکت کنیم.

او با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نیز گفت: جوانان باید توجه کنند که ما الگوهایی مانند حضرت علی اکبر(ع) داریم و نباید از الگوهای غربی استفاده کنند.

خطیب جمعه شادگان افزود: حضرت علی اکبر(ع) کسی بود که در راه حفظ دین مبارک اسلام و در راه ولایت به شهادت رسید و شایسته است ویژگی های درونی و شخصیتی آن بزرگوار به نسل های آینده منتقل شود.

شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: به برکت وجود فرماندهی مقتدرانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح با برخورداری از دانش روز موشکی و تجهیزات دفاعی همسو و همدلانه در حال دفاع از ارزش های نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان هستند.

امام جمعه شادگان ادامه داد: ارتش از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در عرصه های مختلف از جمله دوران هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشته است.

او در بخش دیگری از خطبه های خود در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران اعلام کرد؛ این نیروی انقلابی مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضایل انسانی و عامل عزت و اقتدار اسلام است.

خطیب جمعه شادگان در پایان اضافه کرد: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است که ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ فریب نمی‌خورد و بدون شک این اقدام آمریکای جنایتکار علیه سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه مقتدر پاسخ دندان شکنی به شیطان بزرگ خواهند داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز