هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛

صنعت نفت برد/سرخیو نفس راحتی کشید

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۹:۵۰:۰۲
کد خبر: ۸۳۳۲۲۹
صنعت نفت برد/سرخیو نفس راحتی کشید
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک بازی هجومی و خانگی با یک گل، توانست سومین بردش را در لیگ به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر  فوتبال در ورزشگاه تختی از ساعت 19 میزبان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بود.

صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروز برسد و به سومین بردش در لیگ هجدهم دست یابد.

در نیمه اول این دیدار در دقیقه 42 با خلاقیت میلاد جهانی، این بازیکن در گوشه محوطه جریمه پارسی ها صاحب توپ شد و با جا گذاشتن مدافع حریف با شوت پای چپ توپ را وارد دروازه پارس جنوبی کرد.

نیمه اول این دیدار با برد صنعت نفت به پایان رسید و در نیمه دوم نیز دو تیم حملاتی را بر روی دروازه ها طراحی کردند که سهم صنعت نفت در این میان بیشتر بود.

در پایان، این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید تا شاگردان پائولو سرخیو پس 9 هفته به سومین بردشان در لیگ هجدهم دست یابند.

قضاوت این دیدار برعهده وحید کاظمی به کمک حسن یوسفی و حسن انتظاری بود.

پائولو سرخیو در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، جعفر سلمانی، وفا هخامنش، سیدمحمد قریشی، حسین ساکی، طالب ریکانی، وینیسیوس فرانکو، مسلم مجدمی(77-عزیز سیدیکوف)، سیدفاخر تهامی، میلاد جهانی(70-حسین بغلانی) و ماکومبا کانجی به دیدار پارس جم رفته بود.

همچنین مهدی تارتار از رحمان احمدی، میثم تقی‌زاده، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی، محمد نوری(56- کیوان امرایی)، محمدمهدی عسکری(25-سعید آهنی)، مجید علیاری، نیما انتظاری(1+90-فریبرز گرامی)، سید محمد ستاری، امیر شعبانی و روح‌الله سیف‌اللهی برای مصاف با صنعت نفت آبادان استفاده کرده بود.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با احتساب این برد در هفته بیست و پنجم با 24 امتیاز در جایگاه 13 جدول لیگ برتر قرار گرفت.

تیم فوتبال پارس جنوبی نیز با 28 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما