رییس سازمان تعاون روستایی کشور بیان کرد:

تعاون روستایی خوزستان دارای نظم و ثبات شده است/رضایت عمومی از توزیع میوه شب عید در استان/آمده ام که از خوزستان حمایت کنم

۱۳۹۸/۰۱/۲۳ - ۱۷:۰۵:۱۸
کد خبر: ۸۳۳۲۵۱
تعاون روستایی خوزستان دارای نظم و ثبات شده است/رضایت عمومی از توزیع میوه شب عید در استان/آمده ام که از خوزستان حمایت کنم
حسین شیرزاد با حضور در مدیریت تعاون روستایی خوزستان به بررسی مسایل و مشکلات این مدیریت با حضور سایر مدیران، معاونین و روسای شهرستان های استان خوزستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حسین شیرزاد رییس سازمان تعاون روستایی کشور در این جلسه اظهار کرد: خوزستان یکی از استان های مورد توجه در زمینه کشاورزی است که همه ساله بیشترین محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند، از این رو با توجه به مشکلاتی که سیل گریبان گیر این استان کرده است، هدف از حضور ما حمایت حداکثری از اعضای شبکه و همچنین کشاورزان است.

او گفت: تقسیم کردن خوزستان به چهار قسمت برای خرید گندم و کلزا و توجه به مسایل و مشکلات کشاورزان یکی از اقدامات بسیار خوب تعاون روستایی و جناب آقای بنی فری مدیر این استان است که امیدوارم با توجه به سوابق خوبی که از معین های چهار شهرستان داریم بتوانیم شاهد خرید مناسب گندم از کشاورزان باشیم.

شیرزاد افزود: با توجه به اینکه سازمان در حال کوچک سازی و بالندگی و بازسازی خود است، انتظار می رود مدیران شهرستان ها ظرفیت های مغفول مانده ما را که دچار مشکل در سیل شده اند به ما یادآوری تا برای بازسازی و یا احیانا واگذاری آنها برنامه ریزی مناسبی را مد نظر قرار دهیم، همچنین  با توجه به زمزمه های تشکیل وزارتخانه بازرگانی از اتحادیه ها می خواهم هر چه سریعتر طلب و کارمزد خود را از ادارات غله دریافت کنند، زیرا احتمال ایجاد مشکل در دریافت مطالبات وجود دارد.

رییس هیات مدیره تعاون روستایی کشور بیان کرد: انسجام، همدلی و همراهی سایر اعضا و مدیران می تواند به توسعه همه جانبه تعاون روستایی کمک نماید و اجازه ایجاد فضای کاذب و دخل و تصرف را به هیچ کس نمی دهد و انتظار می رود این مهم سرلوحه کار همه عزیزان در تعاون روستایی خوزستان باشد.

شیرزاد گفت: در زمینه توزیع میوه شب عید خوزستان عالی کار کرده است و جای تقدیر دارد و طی تماس فرمانداران، استاندار و سایر مسوولین خوزستان خوشبختانه از این موضوع رضایت کامل حاصل شده بود.

او در پایان افزود: بدلیل اینکه خوزستان سهم مناسب و ویژه ای در تولید و ثروت ملی دارد قطعا در شورای عالی تشکل ها، هیات مدیره سازمان و شورای عالی معاونین به صورت همه جانبه برای رفع مشکلات از این استان حمایت خواهم کرد.

همچنین در این جلسه جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی خوزستان به بیان مشکلات و ظرفیت و عملکرد این مدیریت در توزیع میوه شب عید، خدمات رسانی به سیل زدگان و تدارک دیدن خرید گندم و کلزا در سال 98 پرداخت.

گفتنی است در حاشیه این نشست معاونین و روسای شهرستان ها به بیان مشکلات شبکه تعاون روستایی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز