دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

اجرای"طرح شهروند سالم" و برپایی غرفه‌های سنجش سلامت و آموزش سلامت‌محور/اجرای برنامه سفیران سلامت در مدارس و دانشگاه‌ها/افتتاح ۶ پروژه عمرانی بهداشتی در سطح منطقه آزاد اروند

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۳۴۴۶۰
اجرایطرح شهروند سالم و برپایی غرفه‌های سنجش سلامت و آموزش سلامت‌محور/اجرای برنامه سفیران سلامت در مدارس و دانشگاه‌ها/افتتاح ۶ پروژه عمرانی بهداشتی در سطح منطقه آزاد اروند
حسین کایدخورده برنامه‌های هفته سلامت سال جاری را در محدودیت فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد.

حسین کایدخورده دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: برگزاری شورای بهورزی برای مشارکت بهورزان در تبلیغ و اطلاع‌رسانی هفته سلامت و برگزاری مجمع سلامت منطقه با حضور ایمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان مجلس، روسای دادگستری، شهرداران، روسای دانشگاه‌ها و سازمان منطقه آزاد اروند در این هفته اجرایی می‌شود.

او گفت: نواختن زنگ سلامت و برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای برنامه سفیران سلامت در مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای"طرح شهروند سالم" و برپایی غرفه‌های سنجش سلامت و آموزش سلامت‌محور در شهر و حاشیه شهر از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار می شود.

کایدخورد افزود: تشکیل ابرگروه اطلاع‌رسانی سلامت در فضای مجازی و تولید برنامه‌های صدا و سیما با حضور معاونان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز دنبال می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از افتتاح پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی در هفته سلامت خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها؛ مرکز خدمات جامع سلامت ابوشانک و پایگاه بهداشتی سوم خرداد در آبادان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کفیشه، شهری امام جعفر صادق(ع) و آزمایشگاه طالقانی در خرمشهر، مرکزMCMC فوریت‌های پزشکی و ایستگاه اتوبوس مکانیزه دانشجویان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان را شامل می‌شود.

کاید خورد در پایان خاطرنشان کرد: سخنرانی مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان در خطبه‌های نماز جمعه، مراسم پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌ها و همایش و آیین تقدیر از خیرین و فعالان عرصه سلامت نیز در این هفته برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که برنامه‌های هفته سلامت سال 98 با شعار"مراقبت‌های بهداشتی اولیه راهی برای پوشش همگانی سلامت" یکم تا هفتم اردیبهشت اجرایی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز