سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک در گفت و گو با برنا بیان کرد:

کشف ۷۳ تخلف صنفی در اندیمشک/ ۱۳۸۵ مورد بازرسی در طرح نوروزی

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۷:۵۴
کد خبر: ۸۳۴۴۷۹
کشف ۷۳ تخلف صنفی در اندیمشک/ ۱۳۸۵ مورد بازرسی در طرح نوروزی
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت از کشف ۷۳ تخلف صنفی در اندیمشک خبر داد.

هوشنگ ماکنالی زاده سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اندیمشک، اظهار کرد:  با اتمام طرح نظارتی ویژه نوروز که در تاریخ ۱۶ فروردین ماه پایان یافت یک هزار ۳۸۵ مورد بازرسی از صنوف مختلف توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک صورت گرفت.

 او با اشاره به کشف تخلفات در این بازه زمانی، گفت: در این بازرسی ها بیش از ۷۳  مورد تخلف کشف شده و برای صدور احکام مناسب به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک افزود: در این طرح، ۲۷ پرونده در صنف پوشاک و کیف و کفش، پنج پرونده در صنف واحد های اقامتی و رستوران، ۱۰ پرونده واحد خدماتی، ۱۶ پرونده در صنف خواربار فروشی، هشت پرونده در صنف نانوایی، دو پرونده در صنف موادغذایی و دو پرونده در صنف میوه و تره بار تشکیل و برای صدور احکام به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

هوشنگ ماکنالی زاده ضمن تشکر از صنوف این شهرستان به دلیل رعایت و احترام به قانون بیان کرد: از همه صنوف محترم درخواست داریم تا ضمن نصب اتیکت برروی اجناس و کالاهای خود درصد سودهای قانونی را رعایت نمایند.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک در پایان گفت: مردم می توانند، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد رابه سامانه 124 گزارش نمایند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز