مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان:

تردد در محور آبادان به اهواز همچنان امکان‌پذیر نیست

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۳۵۲۸۹
تردد در محور آبادان به اهواز همچنان امکان‌پذیر نیست
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: شدت آب در جاده اهواز - آبادان به میزانی است که امکان خطر برای خودروها وجود دارد و به همین علت تردد در این محور همچنان امکان‌پذیر نیست.

غلامعباس بهرامی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  برنا با اشاره به افزایش سطح آب در محور آبادان-اهواز و بالعکس طی چند روز گذشته، اظهار کرد: شدت آب در این محورها به میزانی است که امکان خطر برای خودروها به ویژه وسایل نقلیه سبک وجود دارد به همین دلیل، تردد در این مسیر ممنوع اعلام شد.

او گفت: مقدار قابل توجهی از آب موجود در محور آبادان به اهواز به سمت تالاب شادگان در حال حرکت است  و تا زمانی که سطح آب در این محور فروکش نکند، مسدود باقی خواهد ماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: باز نگه داشتن آبروهای زیر زمینی و پل ها در محور آبادان به اهواز از جمله اقدامات انجام شده توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

بهرامی نیا  بیان کرد: در محور آبادان-ماهشهر نیز تا کنون مشکل خاصی ایجاد نشده است و شرایط در این محور نیز به میزان آب هدایت شده به این سمت بستگی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان افزود: در این محور نیز باز بودن آبروهای زیرزمینی و پل ها بررسی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز