دبیر ستاد بحران شهرستان اندیمشک در گفت و گو با برنا بیان کرد:

کمبود ماشین آلات سنگین در مقابله با سیلاب/تامین امنیت بهداشتی و روانی جامعه در اولویت است

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۳۵۴۳۹
کمبود ماشین آلات سنگین در مقابله با سیلاب/تامین امنیت بهداشتی و روانی جامعه در اولویت است
دبیر ستاد بحران شهرستان اندیمشک از کمبود ماشین آلات سنگین در شهرداری اندیمشک خبر داد.

رضا شریفی شهردار اندیمشک ظهر امروز ۲۸ فروردین ماه در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: رمز عبور ایمن و سلامت از سیلاب و شرایط بحرانی، مدیریت واحد و وحدت رویه در شهرستان اندیمشک و در هر زمان و مکان است.

او با انتقاد از ساختمان نیمه تمام بحران شهرستان اندیمشک گفت: ضمن ابراز تاسف از عدم تکمیل ساختمان بحران، این ساختمان با توجه به لزوم مدیریت واحد در شرایط بحرانی باید برای آمادگی بیشتر تکمیل و در این ارتباط نیز فعالیت‌هایی در حوزه تخصیص اعتبار انجام شود.

دبیر ستاد بحران شهرستان اندیمشک با بیان اینکه شهرداری اندیمشک در حوزه ماشین‌آلات سنگین با کمبود مواجه است، افزود: با وحدت و مدیریت یک‌پارچه با بهره‌گیری از امکانات سایر دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران در حوزه تامین ماشین‌آلات کاستی‌ها جبران شد.

شریفی اضافه کرد: حفظ سلامت شهروندان، خدمت صادقانه و تامین امنیت بهداشتی و روانی جامعه اولویت اول شهرستان است.

او بیان کرد: پیش‌بینی و پیشگیری در حوادث، بلایای طبیعی و شرایط بحرانی یکی از عوامل مهم بازدارنده بوده که با توجه به رویه وحدت و هم‌افزایی از شرایط خطیر به سلامت عبور کردیم.

شهردار اندیمشک با اشاره اینکه درصدد رفع کمبودها در حوزه ماشین‌آلات و ارتقا خدمات به شهروندان هستیم تصریح کرد: با توجه به احتمال بارندگی و با توجه به امکانات، تمهیدات لازم در حوزه دفع آب‌های سطحی در کوی قایم و بلوار قدس اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار برنا، شهرستان اندیمشک با جمعیتی افزون بر ۱۷۰ هزار نفر در مجاورت سه سد کرخه، دز و بالارود در شمالی ترین نقطه استان خوزستان واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز