هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران؛

سیل گل در فولا آره نا/حالا آبادان برزیلته

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۸:۳۰:۱۱
کد خبر: ۸۳۶۰۷۳
سیل گل در فولا آره نا/حالا آبادان برزیلته
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه اختصاصی فولاد آره نا با شکست فولاد خوزستان توانست به دومین برد پیاپی در لیگ هجدهم دست یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر ورزشگاه فولاد آره نا میزبان صنعت نفت آبادان بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در این دیدار خانگی نتیجه را چهار بر یک به مهمان خود واگذار کرد تا صنعت نفت آبادان در دومین هفته پیاپی به برد دست یابد.

در ابتدای نیمه اول و در دقیقه 18 با نفوذ حسن بیت سعید از سمت چپ و پاس به لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی فولاد یک ضربه آرام زمینی به سمت دروازه زد که با اشتباه دروازه بان نفت توپ راهی دروازه شد و فولاد به گل اول این دیدار دست یافت.

پس از دریافت گل اول پائولو سرخیو دست به تعویض زد و وفا هخامنش جای خود را به بالوتلی برزیلی دارد تا تیم نفت از دقیقه 34 به بعد هجومی تر شود.

در ادامه دو تیم حملاتی را بر روی دروازه ها طراحی کردند اما این دیدار در نیمه اول با تک گل فولادی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم دربی خوزستانی ها و در دقیقه 48 جاناتان بالوتلی که از دقیقه 34 وارد این دیدار شده بود، روی یک پاس عمقی و پس جا گذاشتن دفاع، در موقعیت تک به تک توپ را درون دروازه فولاد قرار داد تا نتیجه مساوی دنبال شود.

این پایان کار دو تیم خوزستانی نبود و در دقیقه 64 روی ضدحمله عالی برزیلی ها که با حرکت بالوتلی شکل گرفت، توپ به طالب ریکانی رسید و این بازیکن خوش تکنیک توانست به ناصر سالاری گل بزند و صنعت نفت آبادان را پیش اندازد.

تنها هشت دقیقه بعد از گل دوم نفتی ها به فولاد، در دقیقه 72 با فرار فاخر تهامی به سمت محوطه جریمه میزبان، در شرایطی که از سوی فولادی ها مشکوک به آفساید بود، با ایستادن همه مدافعان فولاد، این بازیکن نفت با پاس به بالوتلی در موقعیت تک به تک با دروازه بان فولاد قرار گرفت و گلسوم نفت را به ثمر رساند تا نفت با اختلاف دو گل از میزبانش پیشی گرفته باشد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 93  روی اشتباه مدافعان فولاد توپ به بازیکنان نفت رسید و توپ طی یک پاس عمقی به بالوتلی رسید تا این مهاجم برزیلی برای بار سوم با ناصر سالاری تک به تک شود و گل چهارم برزیلی ها و گل پنجم این دیدار را به ثمر برساند و این دیدار با نتیجه چهار بر یک به پایان برسد.

در این دیدار افشین قطبی با ترکیب ناصر سالاری، ایوب والی، عبدالله کرمی(73- بابک مرادی)، میلاد بدرقه، عارف آقاسی(62- صابر حردانی)، میثم دورقی، مهدی زبیدی(77- یوسف کی شمس)، رضا میرزایی، تاکوفومی آکاهوشی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا به مصاف صنعت نفت ابادان رفته بود.

همچنین پائولو سرخیو پرتغالی با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش(34- جاناتان)، حسین ساکی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، وینیسیوس دی اولیویرا، فاخر تهامی (76- عزیز سیدیکوف)، جعفر سلمانی، محمد قریشی و مصطفی احمدی(46- حسین بغلانی) به دیدار فولادی ها رفته بود.

قضاوت این دیدار بر عهده روح الله شریفی به کمک محمد عطایی و اسد حاج محمدی و با نظارت اسماعیل صفیری برگزار شد.

لازم به ذکر است که فولاد خوزستان با این نتیجه و با 33 امتیاز در جایگاه 6 جدول لیگ برتر باقی ماند.

همچنین صنعت نفت آبادان نیز با 27 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز