رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد:

سپاه منشا افتخار و اقتدار برای کشور است/دشمنان اقتدار ایران را هدف قرار داده اند/تحریم سیل زدگان بیانگر ضعف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۶:۴۵:۴۳
کد خبر: ۸۳۶۱۳۳
سپاه منشا افتخار و اقتدار برای کشور است/دشمنان اقتدار ایران را هدف قرار داده اند/تحریم سیل زدگان بیانگر ضعف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی است
رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تحریم سیل زدگان و جلوگیری از ارسال و دریافت‌های کمک به هموطنان ما نه تنها نقطه قوت نیست بلکه بیانگر ضعف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند شامگاه شب گذشته در جشن میلاد امام عصر(عج) در هیات بیت الزهرا(س) اندیمشک با بیان اینکه شیعیان محور حق طلبی و مقاومت هستند، اظهار کرد: شیعیان، عاشورای حسینی و ظهور حضرت ولیعصر(عج) را الگوی برای مقابله با استکبار تعیین کرده و در مسیر آن ایستادگی می کنند و آزمون‌های الهی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

او با اشاره به این که ظهور حضرت ولی عصر(عج) فرصتی برای احیای جامعه و توجه به سنت پیامبر است، گفت: ظهور، امید مسلمانان برای مقابله با ظلم و مستکبران عالم در سر تا سر جهان را زنده نگاه داشته و مسلمانان با تاکید بر این منطق و این که عاشورا و ظهور پشتوانه معنوی آنان در مقابله با ظلم است در مسیر مقابله با صهیونیست‌ها و مستکبرین گام بر می‌دارند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحریم و دروغ برنامه و هدف دشمن در مقابله با فرهنگ عاشورا است، افزود: همان گونه که شهید مطهری اشاره کرده‌اند باید گفت که، برنامه ریزی دشمن از بین بردن فرهنگ عاشورا است و اگر در این مسیر موفق نشود به تحریف و انحراف در این عرصه روی می‌آورد به همین دلیل، عاشورا و ظهور دو موضوع حیاتی و مهم برای اسلام و مسلمین است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این که دشمنان اسلام با تشکیل حلقه‌های انحراف به دنبال تضعیف فرهنگ عاشورا و ظهور هستند، اضافه کرد: امروز سکوت در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها، آمریکا، عربستان و حامیان آنان در جهان، جایز نیست.

او ادامه داد: نه می‌شود و نه می‌توان در برابر جنایت‌های مستکبرین سکوت کرد و شیعیان و مسلمانان سر تا سر جهان باید برای مقابله با این جنایت‌ها آماده بوده و در برابر آنان ایستادگی کنند.

حسنوند با اشاره به این که امروز عده‌ای برای تحریم و آسیب به کشور و ایران اسلامی تلاش و برنامه ریزی کرده‌اند بیان کرد: ما باید در برابر آنان ایستادگی کنیم، دشمنان سال‌ها است با ترور، حمله نظامی، کودتا، جنگ، تحریم همه جانبه و هر طرح و برنامه‌ای به دنبال آسیب رساندن به کشور بوده و در این عرصه از هیچ تلاش و برنامه‌ای دریغ نکرده اند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان  این که قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروهک های تروریستی بخشی از تلاش‌های دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی و منطق عاشورایی و فرهنگ ظهور ما است، توضیح داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منشا خیر، امید، اقتدار و افتخار برای کشور بوده و به پشتوانه همین اقتدار و عزت است که در هشت سال دفاع مقدس سپاه در کنار مردم بود و امروز نیز برای خدمت به سیل زدگان کشور در شهرها و استان‌های مختلف کشور پیشگام و در کنار مردم است.

او با اشاره به این که کسانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سیاه قرار داده‌اند خود بیشترین سرمایه گذاری را برای آموزش خشونت و ترور در جهان داشته‌اند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حوزه نظامی، اقتصادی، سازندگی و برون مرزی، پشتیبان کشور بوده و برای دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب، کشور و مردم جانفشانی می‌کند.

حسنوند گفتمان امام راحل و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی را با تاکید بر پیام عاشورا و فرهنگ ظهور امکان پذیر دانست و گفت: آنانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست دانسته اند، با بسیج امکانات و اختصاص بودجه‌های مالی گسترده و برنامه ریزی‌های مختلف، داعش را متولد کرده و در خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین آتش جنگ و انسان کشی را توسعه داده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی با بی اخلاقی و تحریم های ظالمانه ذلت خود را اثبات کرده‌اند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: حزب الله و انصار الله فرزندان انقلاب هستند و هیچ کس توان مقابله و دشمنی در مقابل فرزندان انقلاب و مردم ایران با تمدنی چند هزار ساله را ندارد.

او افزود: امروز اقتدار ملی و اسلامی ما در حوزه‌های مختلف مشخص و به اثبات رسیده است و آنانی که فکر می‌کنند تحریم نقطه قوت دشمن است بدانند، تحریم سیل زدگان و جلوگیری از ارسال و دریافت‌های کمک به هموطنان ما نه تنها نقطه قوت نیست بلکه بیانگر ضعف دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی است.

حسنوند در پایان با اشاره به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان این اعیاد را فرصتی برای خدمت رسانی به شهروندان و سیل زدگان شهرهای مختلف ایران اسلامی دانست و بیان کرد: مردم و مسوولین باید وارد عمل شده و از تمام ظرفیت‌های خود برای پاسداشت این اعیاد استفاده کرده و برای برگزاری باشکوه تر این اعیاد تلاش کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز