استاندار خوزستان بیان کرد:

دولت جبران خسارت های سیل زدگان را تضمین کرده است/مطالبات سیل زدگان در اولویت است

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۹:۰۵
کد خبر: ۸۳۶۴۴۴
دولت جبران خسارت های سیل زدگان را تضمین کرده است/مطالبات سیل زدگان در اولویت است
استاندار خوزستان گفت: دولت وعده جبران خسارات وارد شده به مزارع و منازل آسیب دیدگان ناشی از سیل را داده و ما نیز به صورت جدی پیگیر مطالبات مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از اردوگاه های اسکان موقت مردم سیل زده استان خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده مردم آسیب دیده از سیل از اسکان خود رضایت دارند.

او گفت: البته مردم آسیب دیده نگران آینده خود هستند اما دولت جبران خسارت های سیل زدگان را تضمین کرده و در اولویت قرار داده است.

استاندار خوزستان افزود: در حال حاضر امکانات خوبی برای اسکان موقت آسیب دیدگان از سیل در اهواز و سطح استان فراهم شده و ما نیز تا بهبود شرایط استان در کنار مردم خواهیم ماند.

مقام عالی دولتدر خوزستان بیان کرد: در این اردوگاه ها به مسایل بهداشت و درمان مردم به خوبی رسیدگی می شود و اگر ضعفی هم وجود داشته باشد به سرعت آن را برطرف می‌کنیم.

شریعتی از تمامی افرادی که برای خدمت به مردم سیل زده دستگاه های اجرایی را یاری کردند قدردانی نمود و اضافه کرد: مردم شریف خوزستان با وجود تمام سختی ها و آسیب هایی که دیدند در کنار دولت و نیروهای مسلح ایستادگی کردند که جای تقدیر دارد.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: اتحاد و همدلی سرمایه گرانبهایی است که در دل مردم شریف ایران جای گرفته و بی شک با تکیه بر این همبستگی از این شرایط سخت عبور می کنیم.

لازم به ذکر است که سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون موجب آب گرفتگی برخی شهرها و روستاهای پایین دست این رودخانه در خوزستان شده است.

طغیان رودخانه های کرخه، دز و کارون تا کنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز