رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز بیان کرد:

محاصره دو مرکز خرید گندم در آب/روند خرید گندم و کلزا خوزستان ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۴:۲۵
کد خبر: ۸۳۷۶۳۲
محاصره  دو مرکز خرید گندم در آب/روند خرید گندم و کلزا خوزستان ادامه دارد
رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز از تلاش های شبانه روزی پرسنل این اداره در راستای خدمات رسانی به سیل زدگان و همچنین خرید محصول کشاورزان و همچنین توزیع موفق میوه نوروزی در سال جاری خبر داد.

پرویز جلالی رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: کار خرید گندم و کلزا از 25 فروردین ماه آغاز و تا دوم اردیبهشت ماه، 85 تن کلزا در یک مرکز خرید و پنج هزار تن گندم را در دو مرکز، خریداری کرده ایم.

او گفت: متاسفانه یکی از عمده مشکلات ما در خرید گندم در محاصره بودن دو مرکز خرید در آب است و روند خرید را با مشکل مواجه کرده است و تنها یکی از شرکت های ما در اتفاقات سیل بیش از دو میلیارد تومان خسارت دیده و مرکز خرید بیوض هم که کاملا دچار سیل زدگی شده است.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز افزود: علیرغم تمام مشکلات، در روند خرید گندم و کلزا خللی بوجود نیامده و کشاورزان محصولات خود را به مراکز خرید ارجاع می دهند.

جلالی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته ما، توزیع میوه نوروزی به نحو مطلوب در ایام نوروز بود که خوشبختانه با استقبال مردم و همچنین تقدیر مسوولین روبه رو شد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه و در سال های آینده هم موفق ظاهر شویم.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه تعاون روستایی اهواز ماهیانه 22 هزار کیسه آرد بین روستاییان توزیع می کند تصریح کرد: یکی دیگر از اخبار مهم ما، موضوع خرید جو توافقی در مراکز خرید است که به زودی انجام می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز