در سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان؛

وضعیت مناطق سیل زده و اماکن و تاسیسات ورزشی خوزستان بررسی شد/جامعه ورزش تا پایان بحران و بازسازی در کنار سیل زدگان باقی خواهد ماند+ببینید

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۵:۳۷:۵۷
کد خبر: ۸۳۷۶۴۹
وضعیت مناطق سیل زده و اماکن و تاسیسات ورزشی خوزستان بررسی شد/جامعه ورزش تا پایان بحران و بازسازی در کنار سیل زدگان باقی خواهد ماند+ببینید
دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای دومین بار در یک ماه اخیر با حضور در خوزستان، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت خدمات جامعه ورزشی به سیل زدگان و تاسیسات ورزشی آسیب دیده از سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح روز گذشته برای دومین بار در یک ماه اخیر، در راس هیاتی به منظور بازدید از مناطق سیل زده و تاسیسات ورزشی، وارد خوزستان شد.

سلطانی فر در این سفر ابتدا از ورزشگاه غدیر اهواز و مسیر های دسترسی به این ورزشگاه که به زیر آب رفته، بازدید کرد و در جریان آخرین راهکار های خارج شدن ورزشگاه از محاصره آب قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به مناطق سیاحی و عین دو در غرب اهواز رفت و از نزدیک روند مهار سیلاب و تحکیم سیل بندهای این منطقه را مورد بازدید قرار داد.

سلطانی فر پس از بازدید میدانی از مناطق ذکر شده به کمپ اسکان اضطراری سیل زدگان واقع در خانه والیبال اهواز رفت و در جمع اسکان یافتگان حضور یافت و از نزدیک به گفت و گو با  مردم سیل زده پرداخت و در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در کمپ اسکان اضطراری خانه والیبال اهواز با تاکید بر عزم دولت برای پرداخت خسارات سیل زدگان بیان کرد: دولت مصمم به پرداخت خسارات ناشی از سیلاب و جلب رضایت مردم این مناطق است.

مسعود سلطانی فر سپس با حضور در استانداری خوزستان علاوه بر بازدید از مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران خوزستان در نشست مدیریت بحران خوزستان که با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، کیومرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان و جمعی از مسوولین برگزار شد، شرکت کرد.

او در این نشست بر عزم دولت بر بازسازی مناطق سیل زده خوزستان و جبران خسارات مردم تاکید ویژه کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تصریح کرد: بر اساس توصیه و منویات رهبری و دستور رییس جمهوری، جامعه ورزش با تمامی امکانات در مناطق سیل زده حضور یافت و تا پایان بحران در کنار مردم قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در بازدید های به عمل آمده، همه کسانی که در اسکان موقت بودند از خدمات ارایه شده توسط وزارت ورزش و جوانان رضایت داشتند و مکان های اسکان موقت تا آخرین نفری که خودش بخواهد محل اسکان را ترک کند، در اختیار ستاد مدیریت بحران استان‌ها خواهد بود.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید های متعدد و گفت وگو با مردم به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مرکز خوزستان و شبکه سراسری پنج، به تشریح اقدامات انجام شده حوزه ورزش در امور سیل زدگان، پرداختند.

او در این گفت و گو به تشریح کمک رسانی به مناطق سیل زده پرداخت و گفت: یک هزار ۲۰۰ مکان ورزش به منظور اسکان سیل زدگان، در اختیار ستاد بحران استان های سیل زده قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه بیان کرد: بیش از دو هزار ۵۰۰ سازمان مردم نهاد ماموریت یافتند تا در مناطق سیل زده حضور فعال داشته باشند.

سلطانی فر افزود: جامعه ورزش تا پایان بحران و بازسازی در کنار مردم باقی خواهد ماند.

وزیر ورزش در پایان سفر خود به خوزستان، طی بازدیدی هوایی در جریان آخرین وضعیت سیلابی خوزستان قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز