مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های جاده ای خوزستان/ تردد در جاده اهواز به خرمشهر روان است

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۳:۴۲
کد خبر: ۸۳۷۷۰۱
خسارت ۶۴۵ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های جاده ای خوزستان/ تردد در جاده اهواز به خرمشهر روان است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برآورد اولیه خسارت 645 میلیارد تومانی سیل به زیرساخت های جاده ای استان خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: طبق آخرین برآورد صورت گرفته تاکنون 645 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیلاب به زیرساخت های جاده ای استان از جمله جاده ها و ابنیه فنی وارد شده است.

او با بیان اینکه تا فروکش کردن کامل آب امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد، گفت: آب باید از تمامی جاده ها خارج شود تا برآورد دقیق تری صورت بگیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: در بارندگی هایی که از سال 97 شاهد بودیم، استان خوزستان کمترین تخریب پل ها را داشته است.

بهرامی نیا اضافه کرد: علیرغم حجم بالای بارندگی ها، روان آب ها، سیلاب ها و آب های رهاسازی شده که از زیر پل ها عبور کرد، کمتر از 10 پل تخریب شدند  و این امر نشان  می دهد تنقیه پل ها و پاکسازی حریم رودخانه ها به خوبی صورت گرفته است.

او بیان کرد: البته به دلیل آب شستگی های زیادی که صورت گرفت، حدود 300 ابنیه فنی خوزستان در مسیرها که عمدتا پل و آبرو هستند دچار آسیب شده اند و نیاز به تعمیر دارند.

بهرامی در خصوص تردد در جاده اهواز-خرمشهر نیز توضیح داد: روز گذشته کیلومتر 38 این جاده دچار آبگرفتگی شد، اما با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و ایجاد سیل بند خاکی، مشکل مرتفع شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه همزمان با ایجاد سیل بند خاکی، تردد در این مسیر با احتیاط انجام شد، گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکل تردد در جاده اهواز به خرمشهر وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما