مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

حرکت قطارهای باری در مسیر جنوب از سر گرفته شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۸:۴۹
کد خبر: ۸۳۸۱۴۵
حرکت قطارهای باری در مسیر جنوب از سر گرفته شد
سرپرست راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: جاری شدن سیل، رانش زمین و آبشستگی زیر خطوط ریلی در چند نقطه از محور جنوب، باعث مسدود شدن این مسیر شده بود که با تلاش بی‌وقفه همکاران، این مسیر بازگشایی شد.

سعید رسولی مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: جاری شدن سیل، رانش زمین و آبشستگی زیر خطوط ریلی در چند نقطه از محور جنوب، باعث مسدود شدن این مسیر شده بود که با تلاش بی‌وقفه همکاران، این مسیر بازگشایی شد.

او گفت: به دلیل مسدود شدن مسیر جنوب در استان‌های لرستان و خوزستان تردد قطارها در این مسیر متوقف شده بود و این امر باعث انباشت واگن‌های باری در این مسیر شد که هم اکنون تردد قطارهای باری در آن آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: پس از عبور قطارهای باری موجود در این مسیر، با اعلام فروش بلیت، حرکت قطارهای مسافری نیز در این مسیر از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا راه آهن مسیر جنوب از اوایل امسال به دلایل وضعیت سیلابی، آبگرفتگی، رانش زمین و آب شست، تخریب پل ها و شستگی بستر خطوط راه آهن چند بار مسدود شد که هر بار در اسرع وقت تعمیر و به شبکه ریلی کشور متصل شد.

در آخرین مورد نیز، این خط به دلیل خسارت ناشی از سیل از مدار خارج شده بود که با تعمیرات صورت گرفته، حرکت قطارها اکنون در جریان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز