رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

حضور جوانان و نوجوانان در صحنه های امداد به سیل‌زدگان جلوه‌ایی عملی از وحدت در کشور است/همدلی و وحدت تنها مسیر توسعه و پیشرفت کشور است/ماهیت خبیثانه تحریم کنندگان ایران بر همه ملت ها آشکار است

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۰:۳۴
کد خبر: ۸۳۸۴۶۵
حضور جوانان و نوجوانان در صحنه های امداد به سیل‌زدگان جلوه‌ایی عملی از وحدت در کشور است/همدلی و وحدت تنها مسیر توسعه و پیشرفت کشور است/ماهیت خبیثانه تحریم کنندگان ایران بر همه ملت ها آشکار است
فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت تنها مسیر پیشرفت کشور است، گفت: حضور جوانان، نوجوانان و همه اقشار جامعه در صحنه امداد و یاری به سیل‌زدگان جلوه‌ایی عملی از وحدت در کشور است و این اقدام فرهنگی باید با استفاده از ظرفیت رسانه در جامعه بیان و به عنوان الگو مطرح شود.

 به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه در آیین تجلیل از خادمین مواکب شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم از عزیزانی که با نیت خیر خواهانه به یاری شهروندان شهرهای هم‌جوار، شتافتند تقدیر و تشکر کنیم.

او وحدت و فرهنگ ایرانی و اسلامی را در حرکت جهادی کمک به هم‌وطنان دانست و گفت: حضور فعال و به موقع مردم در مناطق درگیر در مسیله سیلاب استان‌های درگیر سیل و  خوزستان، مظهر اقتدار کشور است، باید فرهنگ جهاد و یاری را برای توسعه کشور نهادینه کنیم.

رییس کمیسیون انرژی با بیان اینکه سیلاب یک آزمون بزرگ الهی برای کشور است، افزود: خداوند عده‌ای را با جان، مال و فرزند در این سیلاب آزمود و سایرین را نیز با کمک‌رسانی و یاری و چگونگی این اقدام در یاری‌رساندن به هم‌وطنان مورد آزمون الهی قرار داد.

حسنوند تصریح کرد: اندیمشک در این برهه حساس با از خودگذشتگی، یاری مالی، کمک‌رسانی برای کاهش آلام و رنج شهروندان درگیر سیلاب از آزمون بزرگ الهی سرفراز بیرون آمد.

او با تاکید بر پرهیز از  پرداختن به مسایل کوچک و تفاوت در سلیقه ها سیاسی ، اضافه کرد: فرهنگ هم‌دلی، وحدت و یاری باید به عنوان فرهنگ عمومی کشور و مظهر وحدت و اقتدار کشور بوده و الگو و معیار عمل مسوولین و شهروندان در شهرستان ها، استان و کشور باشد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی حضور جوانان، نوجوانان و همه اقشار جامعه در صحنه امداد و یاری به سیل‌زدگان را جلوه‌ای عملی از وحدت در کشور دانست و بیان کرد: دشمن از سال‌ها پیش با کینه فراوان به دنبال ایجاد تفرقه و نابودی ایران و حذف کرسی ایران در سازمان ملل بوده که با استفاده از ظرفیت‌های تاریخ هفت هزار ساله کشور و عبور از مسایل کوچک و هم‌افزایی، راه توسعه کشور را بیش از گذشته شتاب داده ایم.

حسنوند با بیان اینکه ادارات اندیمشک وعده غذایی یک‌ماه خویش را به سیل‌زدگان اهدا کردند، افزود: جوانان، ادارات، نوجوانان و نونهالان نهاده‌های خویش را برای یاری به مناطق درگیر سیلاب ارایه کرده و این اقدام فرهنگی باید با استفاده از ظرفیت رسانه در جامعه بیان و به عنوان الگو مطرح شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات خبیثانه مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر در تحریم کمک‌ها به مناطق سیل زده، افزود: دشمن از گسیل کمک‌ها به مناطق سیل زده ممانعت کرد و مدعیان دروغین در زمان سیل و روزهای سخت مانع ارسال کمک‌ به سیل‌زدگان شدند.

او با بیان اینکه تحریم‌ها، مدعیان دروغین حقوق بشر را روسیاه کرد، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران و بشریت به بهانه تحریم‌ حساب‌ها را مسدود و مانع از کمک به مردم درگیر در مناطق سیل زده شدند امروز ماهیت خبیثانه آن‌ها با این اقدامات بر همه ملت‌ها  آشکار است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مقاومت و حماسه سازی مردم اندیمشک و استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، گفت: اندیمشک در جنگ تحمیلی با مقاومت و ایستادگی حماسه ها ساخت و گوشه‌، گوشه این شهر در خدمت ارتش، سپاه، بسیج و جنگ بود.

حسنوند ادامه داد: ریل قطار اندیمشک، بیمارستان شهید کلانتری و همه امکانات شهر در خدمت رزمندگان اسلام در دفاع از کشور در جبهه های غرب و جنوب بوده است.

رییس کمیسیون انرژی با بیان اینکه ما می‌توانیم، ما خواستیم و ما توانستیم را در دوران جنگ و انقلاب معنا کردیم، اظهار کرد: با عمل به سیره و فرهنگ صحیح اسلامی و ایرانی، فرهنگ یک رنگ و یک دل را فارغ از فاصله‌ها و سلایق سیاسی در عمق وجودمان نهادینه و از این منظر راه توسعه شهرستان، استان و کشور را رقم خواهیم زد.

حسنوند وحدت را تنها مسیر سازندگی و توسعه شهرستان اندیمشک، استان و کشور نامید و بیان کرد: عهده دار وظیفه خطیری هستیم و همه اقشار به ویژه رسانه‌ها باید در زمینه توسعه منطقه، استان و کشور تلاش کنند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اختلاف نظر ها در جامعه، افزود: نباید به دام ایجاد اختلاف و نفاق دشمنان افتاد و باید با تاکید بر منافع ملی راه توسعه پایدار کشور را با شتاب بیشتر پیمود و فارق از تفاوت‌ها و گرایشات سیاسی به پیش برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز