خطیب جمعه شادگان تاکید کرد:

مسوولان برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان و کارگران تلاش مضاعف تری کنند

۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۹:۳۸
کد خبر: ۸۳۸۵۶۹
مسوولان برای بهبود وضعیت معیشتی معلمان و کارگران تلاش مضاعف تری کنند
خطیب جمعه شادگان ضمن بیان مسایل مختلف روز کشور، بر بهبود وضعیت معیشت معلمان و کارگران این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع)این شهر برگزار شد، با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از راه‎های اصلی دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

او با اشاره به فرا رسیدن آغاز دهه تکریم و غبارروبی مساجد، گفت: غبارروبی مساجد یکی از سنت‌های حسنه ای است که  هر ساله در دهه آخر ماه شعبان اجرا می شود که این مهم با هدف آماده‌سازی خانه‌های خدا برای میهمانان خدا و استقبال از ماه مبارک رمضان است.

خطیب جمعه شادگان با بیان اینکه مساجد با تزریق معنویت به جامعه ایمان و اخلاق را در میان مردم افزایش می دهد، افزود: دهه تکریم و غبارروبی منجر به گسترش معنویت در جامعه می شود.

شرفی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به روز شوراها و آغاز هفته شهر و شهروند از اعضای شورای های اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خواست در راستای پیگیری و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر، گفت: بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر اسلام(ص) ما را به این امر وا می دارد تا در راستای رفع مشکلات و معضلات آنان تلاش دو چندان داشته باشیم.

او با اشاره به نقش مهم کارگران در رشد و توسعه اقتصادی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر رفع مشکلات کارآفرینان و کارگران دارند و همه مسوولان باید در خصوص تلاش کنند.

خطیب جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز معلم نیز بیان کرد: معلمان شمع فروزان جامعه و دوستداران علم و تعالی هستند.

او ضمن تجلیل از جایگاه معلمان در عرصه نظام تعلیم و تربیت، گفت: معلمان دلسوز و زحمتکش در انسان سازی و تربیت نسل آینده مسوولیت بزرگ و حساسی دارند.

حجت الاسلام شرفی در پایان خطبه های خود بیان کرد: شهید مطهری با تقدیم خون خود باعث به ثمر رسیدن اهداف نظام جمهوری اسلامی شد و معلمان باید با ادامه راه این شهید سرافراز، دشمن را در دست یابی به اهداف شبیخون فرهنگی اش ناکام گذارند.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز