معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با برنا مطرح کرد:

۱۲۰ مکان ورزشی اردوگاه اسکان اضطراری سیل زدگان شد/مشارکت ۸۵ سمن ورزش و جوانان خوزستان در خدمات رسانی به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۸:۲۵
کد خبر: ۸۳۹۰۱۴
۱۲۰ مکان ورزشی اردوگاه اسکان اضطراری سیل زدگان شد/مشارکت ۸۵ سمن ورزش و جوانان خوزستان در خدمات رسانی به سیل زدگان
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی جلساتی که با ستاد مدیریت بحران و جمعیت هلال‌احمر خوزستان داشتیم ۱۲۰ مکان ورزشی را در اختیار ستاد اسکان گذاشتیم که پنج مکان ورزشی در اهواز بود.

سهام حردانی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پس از اعلام آماده باش ستاد بحران استان و دستور وزیر ورزش، حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم به حالت آماده باش درآمد.

او گفت: طی جلساتی که با ستاد مدیریت بحران و جمعیت هلال‌احمر خوزستان داشتیم،  ۱۲۰ مکان ورزشی را در اختیار ستاد اسکان گذاشتیم که پنج مکان ورزشی در اهواز بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان خوزستان میان سیل زدگان توزیع شده است.

حردانی تصریح کرد: قبل از اسکان دادن سیل زدگان ایرادات فنی اماکن ورزشی را برطرف و تعمیرات لازم را انجام دادیم.

او ادامه داد: پس از برطرف کردن اشکالات فنی و مهندسی اماکن ورزشی و تایید از طرف هلال احمر استان چادرهای اسکان اضطراری برپا شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در این میان تقسیم کار میان هیات های ورزشی، سمن ها و خَیران اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت.

حردانی اضافه کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزشی پس از اولویت بندی به جمعیت هلال‌احمر خوزستان تحویل داده شد.

او توضیح داد: هیات های ورزشی؛ انجام فعالیت های ورزشی، تفریحی و فرهنگی را برای سیل زدگان برعهده گرفتند و فعالیت های مداخله ای و روانشناسی به عهده سمن ها گذاشته شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۸۵ سمن زیر مجموعه این اداره کل در خدمات رسانی به سیل زدگان استان در اردوگاه های اسکان اضطراری مشارکت داشتند.

او افزود: برای تسهیل در امر امدادرسانی و خدمات رسانی استان خوزستان، به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم شد.

حردانی در پایان تصریح کرد: شوش، شوشتر، اندیمشک و شعیبیه قطب شمال و اهواز ، سوسنگرد ، هویزه و حمیدیه قطب جنوب را تشکیل دادند و خدمات رسانی جوانان و جامعه ورزشی تا کنون ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز