هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران؛

هتریک پرتغالی در آبادان/صنعت نفت آبادان فاتح دومین دربی خوزستان

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۰:۰۲:۲۱
کد خبر: ۸۳۹۱۱۰
هتریک پرتغالی در آبادان/صنعت نفت آبادان فاتح دومین دربی خوزستان
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه اختصاصی خود با شکست نفت مسجد سلیمان، به سومین برد پیاپی در لیگ هجدهم دست یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه تختی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک بر مهمان خود به پیروزی رسید.

در ابتدای نیمه اول و در دقیقه 21 طالب ریکانی هافبک خوش تکنیک و آماده برزیلی ها با یک شوت از راه دور موفق شد توپ را در کنج دروازه نفت مسجد سلیمانی بنشاند و تیمش را با یک گل جلو بیندازد.

در ادامه دو تیم حملاتی را بر روی دروازه ها طراحی کردند اما این دیدار در نیمه اول با تک گل صنعت نفتی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم دربی خوزستانی ها و در دقیقه 52 سید محمد قریشی روی فرشید پاداش در داخل محوطه جریمه مرتکب خطای شد و داور پنالتی اعلام کرد که حکیم نصاری در جهت خلاف حرکت شهاب گردان توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی دنبال شود.

این پایان کار دو تیم خوزستانی نبود و در دقیقه 89 وفا هخامنش که تازه به زمین آمده بود، با پرتاپی بلند به داخل محوطه جریمه در یک رفت و برگشت توپ به سید محمد قریشی رسید و با یک چرخش و ضربه ای رو پا دروازه  طهماسبی را باز کرد تا علاوه بر جبران خطای پنالتی، تیمش را دو بر یک پیش  بیندازد.

تنها چهار دقیقه بعد و در دقیقه 93 رضا جَبیره یکی دیگر از بازیکنان تعویضی پائولو سرخیو با یک و دویی زیبا با طالب ریکانی به داخل محوطه جریمه رسید و با ضربه ای فنی توپ را به کُنج دروازه تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شوت کرد تا برزیلی های آبادانی علاوه برد پر گل در این دیدار، دومین دربی را در دو هفته پیاپی فتح کرده باشند.

همچنین پائولو سرخیو پرتغالی با ترکیب شهاب گردان، مسلم مجدمی(89- وفا هخامنش)، سید محمد قریشی، حسین ساکی، فاخر تهامی(73- رضا جبیره)، وینیسیوس، بالوتلی، طالب ریکانی، عقیل کعبی، میلاد جهانی(81- محمدرضا غبیشاوی) جعفر سلمانی، به دیدار نفت مسجد سلیمان رفته بود.

در این دیدار فیروز کریمی با ترکیب مهرداد طهماسبی، مجتبی بیژن، اسماعیل شریفات(73- محمد پاپی)، (87- میلاد میداوودی)، صادق صادقی، حکیم نصاری، یوسف وکیا، فرشید پاداش، میلاد خدایی،  سید محمد حسینی، علیرضا علیزاده، محمد شادکام(78-عباس عسگری) به مصاف صنعت نفت آبادان رفته بود.

قضاوت این دیدار بر عهده رضا عادل به کمک رضا سخندان و یعقوب سخندان و با نظارت حسین عسکری برگزار شد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با این نتیجه و با 30 امتیاز و سه پله صعود در جایگاه دهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

همچنین تیم نفت مسجد سلیمان با 20 امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ برتر باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز