در راستای ایجاد انگیزه بیشتر از درک مسوولیت های اجتماعی؛

استاندار خوزستان از ۴ کودک سیل زده خوزستانی تجلیل کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۳:۵۸
کد خبر: ۸۳۹۵۴۲
استاندار خوزستان از ۴ کودک سیل زده خوزستانی تجلیل کرد
استاندار خوزستان از چهار کودک سیل زده خوزستانی ساکن در سالن والیبال اهواز به خاطر رفتارهای اجتماعی مناسب و همکاری در امدادرسانی به ساکنان سیل زده تجلیل کرد.

غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان روز گذشته در حاشیه این دیدار که در محل استانداری خوزستان و در دفتر کار استاندار انجام شد، اظهار کرد: در بازدید از اردوگاه اسکان شهروندان خوزستانی سیل زده در سالن والیبال اهواز، ابراهیم روانبخش، نازنین زینب الوانی، امیرمهدی الوانی و بسنه جنادله از سوی مسوولان اردوگاه به عنوان کودکانی که درک مناسبی از مسوولیت های اجتماعی داشتند، معرفی شدند.

او گفت: مسوولان این اردوگاه بیان کردند که این کودکان در توزیع کمک ها با عوامل اسکان همکاری و مشارکت زیادی دارند.

استاندار خوزستان افزود: درک مناسب این کودکان از وضعیت موجود و توجه به انجام مسوولیت های اجتماعی در کمک به دیگر سیل زدگان عاملی شد تا برای ایجاد انگیزه هر چه بیشتر از آنها تجلیل شود.

مقام عالی دولت در خوزستان با تاکید بر اینکه رفتارهای این بچه ها الگویی برای دیگر هم سن و سال های آنها است، تصریح کرد: انجام مسوولیت های اجتماعی می تواند باعث رشد شاخص ها در سطح جامعه شود.

شریعتی یادآور شد: دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین بهزیستی خوزستان در اردوگاه های اسکان سیل زدگان در حال ارایه خدمات فرهنگی و آموزشی هستند.

استاندار خوزستان در پایان افزود: نیاز است که این خدمات و آموزش ها در راستای توجه هر چه بیشتر به سمت انجام مسوولیت های اجتماعی هدایت شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما