۱۱و۱۲ اردیبهشت فینال لیگ برتر بسکتبال کشور؛

آبادان در انتظار قهرمانی/ گرگانی ها به دنبال شانس مجدد

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۹:۰۲
کد خبر: ۸۴۰۴۷۸
آبادان در انتظار قهرمانی/ گرگانی ها به دنبال شانس مجدد
دیدار سوم و چهارم فینال بسکتبال کشور با دو تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان، چهارشنبه و پنج شنبه این هفته در سالن 17 شهریور آبادان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، سومین و چهارمین دیدار از مرحله ی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور قرار است در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه(چهار شنبه و پنج شنبه) بین تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در حالی در آبادان برگزار شود که سهم هر تیم در دو بازی قبل که به میزبانی گرگانی‌ها برگزار شده، یک پیروزی و یک شکست بوده است.

تیم پالایش نفت در صورت کسب نتیجه ی پیروزی در هر دو دیدار و رسیدن به حد نصاب بُرد 3 از 5 به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها نایل خواهد شد در غیر این صورت و چنانچه نتیجه در آبادان به تساوی بینجامد، گرگانی ها در شانس مجدد بازی پنجم را میزبانی می کنند و بدین ترتیب از حضور هواداران نیز بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است که پالایش نفت در دیدار اول فینال در گرگان، تیم شهرداری این شهر را با نتیجه 67 - 63 شکست داد. در دیدار دوم اما گرگانی ها توانستند با نتیجه 81 بر 79 پالایش نفت آبادان را شکست دهند.

پیش از این نیز تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در جریان لیگ توانسته بود شهرداری گرگان را با نتیجه 89 بر 79 در آبادان شکست دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز