۱۱ اردیبهشت فینال لیگ برتر بسکتبال کشور؛

پالایش نفت آبادان یک قدم تا قهرمانی/دومین شکست گرگانی ها رقم خورد

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۷:۴۹
کد خبر: ۸۴۰۹۹۱
پالایش نفت آبادان یک قدم تا قهرمانی/دومین شکست گرگانی ها رقم خورد
تیم پالایش نفت آبادان در سومین دیدار از مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال کشور تیم شهرداری گرگان را شکست داد تا یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، سومین دیدار از مرحله ی فینال لیگ برتر بسکتبال کشور لحظاتی پیش بین دو تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد که پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه 99 بر 74 مهمان خود را شکست داد.

بر همین اساس کوارتر اول این دیدار با نتیجه 30 بر 16 به نفع زرد پوشان تمام شد. در ادامه و در کوارتر دوم نیز پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه 23 بر18 مهمان خود را شکست دهد.

شهرداری گرگان در کوارتر سوم پایا پای پالایش نفت پیش رفت اما در پایان نیز کوارتر سوم را با نتیجه 19 بر 17 به میزبانش واگذار کرد.

کوارتر چهارم نیز با نتیجه 27 بر 23 به نفع پالایش نفت آبادان به پایان رسید تا در مجموع شهرداری گرگان با نتیجه 99 بر 74 بازنده سومین دیدار مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال کشور شود.

گرگانی ها تا کنون از مجموع سه دیدار برگزرار شده، متحمل دو باخت در برابر پالایش نفتی ها شدند.

تیم پالایش نفت در صورت کسب پیروزی در دیدار فردا و رسیدن به حد نصاب بُرد 3 از 5 به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها نایل خواهد شد در غیر این صورت و چنانچه نتیجه در آبادان به تساوی بینجامد، گرگانی ها در شانس مجدد بازی پنجم را میزبانی می کنند و بدین ترتیب از حضور هواداران نیز بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است که پالایش نفت در دیدار اول فینال در گرگان، تیم شهرداری این شهر را با نتیجه 67 - 63 شکست داد. در دیدار دوم اما گرگانی ها توانستند با نتیجه 81 بر 79 پالایش نفت آبادان را شکست دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز