هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران؛

چهارمین برد پیاپی برزیلی ها در آخر فصل/صعود صنعت نفت به نیمه اول جدول

۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۵:۳۴
کد خبر: ۸۴۱۴۷۲
چهارمین  برد پیاپی برزیلی ها در آخر فصل/صعود صنعت نفت به نیمه اول جدول
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در یک دیدار خارج از خانه با شکست نساجی مازندران به چهارمین برد پیاپی خود در لیگ هجدهم دست یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه پیر شهید وطنی مهمان تیم نساجی مازندران بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار بیرون از خانه با نتیجه دو بر یک بر میزبان خود به پیروزی رسید.

در ابتدای نیمه اول و در دقیقه هشتم وفا هخامنش با کارت قرمز داور مواجه شد و از بازی اخراج شد.

در ادامه نفت ده نفره این دیدار را دنبال کرد تا بالاخره در دقیقه 45 روی پاس محمد رضا غبیشاوی، جاناتان بالوتلی سکوت دیدار را شکست و اول و تنها گل برتری نفتی ها را در نیمه اول به ثمر رساند.

در نیمه دوم این دیدار نیز ابتدا نفتی ها بودند که به گل رسیدند. در همین حال با پاس جاناتان بالوتلی، غبیشاوی در دقیقه 67 دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند تا برزیلی ها در خانه میزبان دو گل پیش افتاده باشند.

این پایان کار نبود و بالوتلی با یک توپ ربایی با حامد لک تک به تک شد ولی چیپ این بازیکن توسط این دروازه بان جمع شد و فرصت سوم نفتی ها از دست رفت.

در ادامه با خطای مسلم مجدمی بر روی بازیکن میزبان، یک ضربه ایستگاهی به نفع نساجی ها گرفته شد که در دو پاس و در دقیقه 89 محمدمهدی نظری تنها گل این تیم را به ثمر رساند تا در مجموع صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک چهارمین برد پیاپی خود را کسب کرده باشد.

همچنین پائولو سرخیو پرتغالی با ترکیب شهاب گردان، عقیل کعبی، فردین عابدینی، میلاد جهانی(64 محمد قریشی)، طالب ریکانی(87 مصطفی احمدی)، محمدرضا غبیشاوی(71 رضا جبیره)، دی اولیویرا فرانکو وینیسیوس، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، وفا هخامنش، جاناتان بواریتو دوس رایس به دیدار نساجی مازندران رفته بود.

در این دیدار مجید جلالی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، مهرداد عبدی، محمدمهدی نظری، محمد آبشک، امید سینگ، حامد شیری، آرفنگ دافه(77 رحمان جعفری)، سجاد آشوری(59 محمد عباس زاده)، لاشا توتاتزه(71 علی شجاعی) به مصاف صنعت نفت آبادان رفته بود.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با این نتیجه و با 33 امتیاز و دو پله صعود موقتا در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

همچنین تیم نساجی مازندران با 30 امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ برتر باقی ماند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز