رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد:

پروژه فولاد اندیمشک الگوی سازندگی و وحدت در کشور است/ ظرفیت های فراوان اندیمشک مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۱:۵۷
کد خبر: ۸۴۱۸۳۴
پروژه فولاد اندیمشک الگوی سازندگی و وحدت در کشور است/ ظرفیت های فراوان اندیمشک مورد توجه قرار گیرد
فریدون حسنوند گفت: امروز با آغاز عملیات اجرایی پروژه فولاد اندیمشک، یک الگوی وحدت و برادری میان خوزستان، اصفهان، کرمان صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی مجتمع فولاد این شهرستان، اظهار کرد: امروز با انجام این پروژه در اندیمشک یک الگوی وحدت و برادری میان خوزستان، اصفهان، کرمان صورت پذیرفته است.

او با اشاره به حضور چهار تولید کننده فولاد کشور در این پروژه، گفت: این اتفاق نماد و الگوی سازندگی  رونق و پیشرفت کشور بوده و نیاز است در دیگر پروژه ها هم از این الگو استفاده شود.

نماینده مردم اندیمشک افزود: امروز باید جشن گرفت چرا که شرکت هایی از نقاط مختلف ایران با اتحاد و همدلی به خوزستان آمده و در راستای توسعه این استان تلاش می کنند.

حسنوند با اشاره به ظرفیت های اندیمشک بیان کرد: اگر اندیمشک سنگربان کرخه و دز قرار گرفته، دوکوهه در پیشانی او است و اگر ما اصرار بر ایجاد پروژه در این منطقه داریم به دلیل دسترسی به جاده ترانزیتی، راه آهن، آب های خلیج فارس و جوانانی تحصیل کرده و تلاش گر است.

او با بیان اینکه تلاش استاندار خوزستان در این زمینه ستودنی است، اضافه کرد: استاندار خوزستان به شدت پیگیر این پروژه بود و طی چندین جلسه مجدانه خواستار آغاز عملیات اجرایی آن شد..

رییس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: کنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پایان راه نیست بلکه میانه راه است که باید با پیگیری، همکاری و اتحاد هم تلاش کنیم تا به سرانجام برسد.

حسنوند در پایان افزود: اندیمشک شهر مستعدی است و از ظرفیت های طبیعی و جوانانی تحصیل کرده پر تلاش و قدردان برخوردار است و نیازمند توجه ویژه در بخش های مختلف می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز