استاندار خوزستان بیان کرد:

حضور کنسرسیوم ها در صنعت خوزستان نوید بخش روزهای خوش است/همه برای امنیت و اقتصاد خوزستان تلاش خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۱:۵۳
کد خبر: ۸۴۱۹۵۱
حضور کنسرسیوم ها در صنعت خوزستان نوید بخش روزهای خوش است/همه برای امنیت و اقتصاد خوزستان تلاش خواهیم کرد
غلامرضا شریعتی گفت: احداث مجتمع فولاد اندیمشک با حضور کنسرسیومی از غول های فولاد کشور نوید بخش توسعه خوزستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ظهر امروز شنبه در مراسم آغاز عملیات عمرانی مجتمع فولاد اندیمشک اظهار کرد: این پروژه که با حضور کنسرسیوم متشکل از چندین شرکت فولاد کشور در اندیمشک راه اندازی خواهد شد، نوید بخش تلاش برای توسعه خوزستان است.

او گفت: کنسرسیوم‌ها با توجه به ظرفیت‌های استان و با نگاه مثبت و ملی در راستای توسعه خوزستان حضور یافته و ضرورت دارد ما برای ترغیب و تشویق این سرمایه گذاری ها گام برداشته و فرش قرمز را برای سرمایه‌گذاری در استان پهن کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به بحران اخیر در استان بیان کرد: استان‌های اصفهان و کرمان دیگر نقاط کشور برای کمک به مناطق درگیر سیلاب در خوزستان زحمات بسیار کشیده و موجب همدلی و افزایش سرمایه اجتماعی شدند.

شریعتی با تاکید بر لزوم افزایش وحدت و همدلی در راستای سازندگی کشور افزود: باید برای توسعه کشور همه دست به دست هم داده و با وحدت در کنار یکدیگر تلاش کنیم تا شاهد  افزایش سرانه ملی و درآمدهای کشور باشیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه خوزستان استان دوم همه مردمان ایران زمین است، تصریح کرد: خوزستان متعلق به همه ملت ایران است و همه برای امنیت و اقتصاد خوزستان تلاش کرده و خواهیم کرد.

شریعتی با اشاره به اینکه مجتمع فولاد اندیمشک می تواند با ظرفیت ۱.۲ میلیون تن در سال تولید داشته باشد، افزود: حضور غول‌های فولاد کشور نوید بخش روزهای خوبی در استان بوده و برای ساختن فولاد اندیمشک کارهای بزرگی صورت گرفته است.

او گفت: باید امنیت سرمایه گذاران هم در زمینه بازگشت سرمایه و هم در زمینه های دیگر فراهم شود تا سرمایه گذار با آسودگی خاطر در راه توسعه استان و کشور گام بردارد.

نماینده عالی دولت در خوزستان توسعه کشور در افزایش درآمد ملی و سرانه مملکت را مهم دانست و بیان کرد: از هر پروژه ای که منافع ملی را تامین کند حمایت کامل می شود. برخورداری از نگاه ملی و توجه به منافع ملی و مردم از نکات مهم در طرح های اقتصادی است و با این نگاه می توان خدمات بزرگی انجام داد.

شریعتی در پایان اضافه کرد: از سرمایه گذاران حمایت می شود و هر کس به دنبال تامین منافع ملی در این سرمایه گذاری ها باشد مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا، کنسرسیومی شامل فولاد خوزستان، مبارکه، چادرملو و گل گهر، در ساخت و تکمیل مجتمع فولاد اندیمشک مشارکت دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز