با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند؛

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان منصوب شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۰۳:۰۵
کد خبر: ۸۴۲۲۸۸
سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان منصوب شد
ظهر امروز با حضور مدیران فرهنگی و هنری اروند، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ساعتی پیش با حضور مدیران فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان، جلسه معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان برگزار شد.

در همین راستا ضمن تقدیر از تلاش های 11 ساله فرهاد پورغراوی علوانی رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان، مسعود سهیم پور معرفی به عنوان سرپرست جدید این اداره معارفه شد.

در حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند خطاب به مسعود سهیم پور معرفی آمده است:

با سلام و احترام

نظر به سوابق فرهنگی، هنری و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کار آمد و مدیران شهرستان و ارتباط نزدیک با اصحاب رسانه، هنر و مردم فرهنگ دوست شهرستان آبادان در مسیر رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی اعطلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است که مسعود معرفی نویسنده و کارگردان تاتر، فیلمساز و دارای لیسانس گردشگری است و پیش از این نیز به عنوان کارشناس فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و خرمشهر مشغول فعالیت بود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز