مربی تیم استقلال تهران بیان کرد:

بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند/ظلمی که امروز به استقلال شد در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بود

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۲:۴۵
کد خبر: ۸۴۴۸۱۰
بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند/ظلمی که امروز به استقلال شد در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بود
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان ما تمرکز لازم را در این دیدار نداشتند زیرا از نتایج دیدارهای همزمان با اطلاع بودند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، بیژن طاهری دقایقی پیش، بعد از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان با حضور در نشست پایان با بیان اینکه در خصوص این بازی حرف زدن بی معنی است، اظهار کرد: همه شاهد بودید که این بازی کاملا در اختیار ما بود اما متاسفانه داور گل سالم ما را مردود کرد و شرایط را برایمان سخت تر.

او با بیان اینکه هر چند ما مشکل گلزنی داریم اما گل سالم ما را مردود اعلام کردند، گفت: من شاهد بودم که داور بعد از ورود توپ به دروازه صنعت نفت اوت اعلام کرد در حالی که فیلم بازی نشان می دهد پای قائدی داخل زمین بود. اما هنوز نمی دانم نقش کمک داور این دیدار در لیگ امسال چه بود؟

مربی استقلال با بیان اینکه حق استقلال در این دیدار خورده شد، بیان کرد: چه کسی می‌تواند یا می‌خواهد جواب این همه هواداران را بدهد. ظلمی که امروز به استقلال شد در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بود.

طاهری در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر سیاست های باشگاه استقلال در فصل آتی، تصریح کرد: هنوز لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را در پیش رو داریم و حرف زدن از فصل آتی و سیاست گذاری های استقلال زود است.

مربی تیم استقلال در پایان افزود: بازیکنان ما تمرکز لازم را در این دیدار نداشتند زیرا از نتایج دیدارهای  همزمان با اطلاع بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما