مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان خبر داد:

بزرگترین ترانس های قدرت ساخت کشور در راه شبکه برق خوزستان

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۸۴۵۶۳۹
بزرگترین ترانس های قدرت ساخت کشور در راه شبکه برق خوزستان
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: بزرگترین ترانس های قدرت ساخت کشور به این شرکت تحویل داده شده و در راه شبکه برق خوزستان هستند،

محمود دشت بزرگ امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: ارزش سرمایه گذاری خرید این ۶ دستگاه ترانس هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

او گفت: ترانس های خریداری شده از نوع ۳۱۵ مگا ولت آمپر با ولتاژ ۴۰۰ کیلو وات هستند و بزرگترین ظرفیت را در بخش ترانس های قدرت دارند و با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان و بر اساس موازین زیست محیطی طراحی و ساخته شدند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: ترانس ها در مرحله بارگیری و حمل به سمت خوزستان هستند و به تواتر در شبکه نصب و برقدار می شوند.

او مقصد نصب و راه اندازی این ترانس ها را پست های ۴۰۰ کیلو ولت پیروزان، هاشمی و بقایی در اهواز و پست امیدیه اعلام کرد.

دشت بزرگ برقدار شدن این ترانس ها را موجب پایداری شبکه برق خوزستان دانست و تصریح کرد: نصب ترانس ها باعث پایداری انرژی در استان می شود و بدین ترتیب کار انتقال برق به شبکه سراسری و دریافت از این شبکه سهولت پیدا می کند و با کیفیت بیشتری انجام می شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در پایان گفت: این ترانس ها برای اولین بار در کشور ساخته شدند و از خروج ۱۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز