استاندار خوزستان تاکید کرد:

در حوزه اقتصاد به جوانان اهمیت دهیم/حمایت از فعالیت های دانش بنیان در اختصاص اعتبارات طرح های اشتغال زا

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷:۲۷
کد خبر: ۸۴۵۷۰۸
در حوزه اقتصاد به جوانان اهمیت دهیم/حمایت از فعالیت های دانش بنیان در اختصاص اعتبارات طرح های اشتغال زا
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد به جوانان اهمیت دهیم تا در زمینه کارآفرینی فرصت عرضه آموخته‌های خود را داشته باشند، گفت: روی فعالیت‌های الکرونیکی باید متمرکز شویم و اعتبارات به سمت کارهای نرم افزاری سوق داده شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اشتغال خوزستان که در محل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه یکی از محورهای اساسی و اصلی اقتصاد کشور بحث اشتغال است، اظهار کرد: حدود 10 سال است که شعار سال با محوریت اقتصاد نام‌گذاری می‌شود امسال نیز رهبری سال جدید را به نام سال تولید نام‌گذاری کرد.

او با اشاره به نقش و جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های نرم افزاری در پیش‌ برد اهداف اقتصادی، گفت: روی فعالیت‌های الکترونیکی باید متمرکز شویم و اعتبارات به سمت کارهای نرم افزاری سوق داده شود.

شریعتی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود در بحث اقتصاد متناسب با نیازهای روز جامعه هدف‌گذاری شود، افزود: در حوزه اقتصاد به جوانان اهمیت دهیم تا در زمینه کارآفرینی فرصت عرضه آموخته‌های خود را داشته باشند.

 مقام عالی دولت در خوزستان با تاکید بر دانایی محوری در فعالیت‌های الکترونیکی بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها نیاز به هزینه‌های بالا ندارد اما در عوض برای استان خلق ثروت می‌کند.

او ادامه داد: قطعا این ظرفیت‌ها در استان و کشور وجود دارد و ما باید شرایط مورد نیاز برای شکوفایی استعدادهای جوانان را فراهم کنیم و نیروهای خود را به روز کنیم چرا که به واسطه پیشرفت در حوزه‌های دانش‌بنیان می‌توان از هدر رفت آب شرب جلوگیری و مصرف انرژی را کم کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز