مدیر مرز تجاری شلمچه سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

صادرات ۳۷ میلیون دلاری کالا از مرز شلمچه

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۳:۳۰
کد خبر: ۸۴۵۷۹۷
صادرات ۳۷ میلیون دلاری کالا از مرز شلمچه
مدیر مرز تجاری شلمچه سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ارزش کالاهای صادر شده فروردین ماه سال جاری از مرز شلمچه به کشور عراق 37 میلیون دلار بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، هادی عطرفه با بیان اینکه صادرات کالا از مرز بین المللی شلمچه در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته، اظهار کرد: چهل و سه هزار و 581 تُن کالا در مدت یک ماه از مرز تجاری شلمچه به کشور عراق صادر شده است.

او با بیان اینکه با فعال شدن چهار شرکت لجستیکی در پایانه تجاری شلمچه یک هزار فرصت شغلی در این مرز بین المللی فراهم شده است در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی با عنوان درگیری در بارانداز شلمچه گفت: فیلم مذکور مربوط به درگیری در خارج از بارانداز پایانه شلمچه در سال گذشته بوده و طی امسال درگیری و نا امنی در بارانداز این پایانه رخ نداده است.

مدیر مرز تجاری شلمچه سازمان منطقه آزاد اروند در پایان میانگین تردد روزانه کامیون های حامل کالای ایرانی در بارانداز شلمچه را ۳۵۰ تا ۴۰۰ دستگاه بر شمرد و بیان کرد: علاوه بر ورود کامیون های حامل کالای صادراتی در بارانداز پایانه تجاری شلمچه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کامیون عراقی برای بارگیری کالا در این بارانداز تردد دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز