شهردار شادگان بیان کرد:

اقدام اداره آب و فاضلاب شادگان استاندارد نیست/مجوزی برای حفاری آب و فاضلاب صادر نمی شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۸:۵۱
کد خبر: ۸۴۷۳۵۹
اقدام اداره آب و فاضلاب شادگان استاندارد نیست/مجوزی برای حفاری آب و فاضلاب صادر نمی شود
شهردار شادگان گفت: هیچ گونه مجوزی برای آب و فاضلاب به منظور انجام حفاری در معابر شادگان صادر نمی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حسن مزبانی پور در جلسه کمیسیون حفاری این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری شادگان برگزار شد، اظهار کرد: حفاری ها هزینه های مازاد به شهرداری تحمیل می کند و هیچ گونه مجوز حفاری در سطح معابر این شهر داده نمی شود.

او گفت: برخی دستگاه های حفار از جمله اداره آب و فاضلاب متعهد به انجام مرمت بعد از حفاری می شوند که اقدام آنها از استاندارد لازم برخوردار نیست و معمولا با مشکل برخورد می کنیم و در این زمینه مجری طرح فاضلاب و مجری توسعه آب شرب به تعهدات خود عمل نمی کنند.

شهردار شادگان عمده مشکل خرابی آسفالت معابر این شهر را ناشی از حفاری های مکرر ادارات خدماتی عنوان کرد و افزود: اجازه حفاری برای فاضلاب در این شهر را نمی دهیم و برای حفاری معابر باید حق و حقوق مردم شادگان رعایت شود.

مزبانی پور گران شدن قیمت مصالح ساختمانی و آسفالت را از مشکلات عمده این شهرداری برشمرد و اضافه کرد: عدم رعایت اصول فنی و حفاری غیر مجاز از طرف اداره آبفا و مجری طرح آبرسانی و فاضلاب هزینه های بسیاری را به شهرداری شادگان تحمیل می کند.

شهردار شادگان در پایان از مطالبه ۱۸ میلیون ریالی شهرداری شادگان از  آب و فاضلاب به دلیل هزینه حفاری‎های انجام شده در گذشته خبر داد و گفت: این مبلغ با وجود پیگیری‎های انجام شده هنوز پرداخت نشده است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما