استاندار خوزستان بیان کرد:

پیشبینی عبور ۳/۵ میلیون زایر اربعین از مرزهای خوزستان/لزوم ایجاد زیرساخت های لازم برای استقبال از زایرین حسینی

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۰:۵۶
کد خبر: ۸۴۷۶۱۹
پیشبینی عبور ۳/۵ میلیون زایر اربعین از مرزهای خوزستان/لزوم ایجاد زیرساخت های لازم  برای استقبال از زایرین حسینی
استاندارخوزستان در ستاد اربعین بر لزوم ایجاد زیرساخت ها برای استقبال از زایرین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی، اظهار کرد: امسال پیش بینی می شود سه ونیم میلیون نفر زایر حسینی داشته باشیم که این رقم بیش از سال های گذشته می باشد؛ لازم است قبل از شروع ایام محرم و صفر تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز استقبال از زایرین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شود.

او با بیان اینکه زیرساخت های اربعین در کمک رسانی به سیل زدگان استان بسیار تاثر گذار بود، گفت: با ساماندهی سریعی که در زمینه پشتیبانی از از سیل زدگان با استفاده از زیر ساخت های اربعین انجام گرفت توانستیم در بخش تامین غذا از طریق استقرار مواکب در مناطق سیل زده و توزیع روزانه غذا و همچنین استفاده از قراگاه های راهیان نور برای ایجاد کمپ های اسکان، خدمات خوبی را به مردم اریه دهیم.

استاندارخوزستان افزود: اعضای ستاد اربعین بویژه فرمانداران باید مناطق مورد نظر را از نظر آب و فاضلاب، برق، مخابرات و جاده تجهیز کنند تا بتوانیم امسال بهتر از سال های قبل خدمات رسانی کنیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: منابع طبیعی در زمینه مالچ پاشی و نهال کاری اقدام کند تا از روان شدن شن های روان پیشگیری شود و مساله خاصی در این بخش بوجود نیاید.

نماینده عالی دولتدرخوزستان خطاب به سازمان حج و زیارت تاکید کرد: این سازمان در صدور ویزا توجه لازم را داشته باشد که شاهد ازدحام یا تاخیر در صدور ویزای اربعین نباشیم.

استاندار خوزستان در پایان از خدمات رسانی نیروهای مسلح در ایام سیل و اربعین تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز