طی پیامی؛

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند درگذشت پیشکسوت تئاتر آبادان را تسلیت گفت

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۴۸۱۷۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند درگذشت پیشکسوت تئاتر آبادان را تسلیت گفت
همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند درگذشت استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر آبادان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در پیامی درگذشت  استاد علی غلامی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر آبادان را تسلیت گفت.

در پیام مدیر کل منطقه آزاد اروند آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

استاد "علی غلامی"؛ هنرمند ارزشمند، بازیگر تئاتر، سینما و معلمی دلسوز برای جامعه بود که با ایفای نقش در برهه های مختلف خاطرات ماندگاری را در چند دهه روی صحنه نمایش و در برابر دوربین برای ما به یادگار گذاشت.

آقای بازیگر خوزستان در این سال ها بروی صحنه، چه زیبا خندید، گریست و امید را به زندگی مردم تزریق کرد تا مردم بدانند فرهنگ و هنر همیشه و سخاوتمندانه در کنارشان خواهد بود.

خبر درگذشت هنرمند عرصه هنرهای نمایشی استاد"علی غلامی" موجب تاسف گردید. جامعه هنری در افسوس فقدان پیشکسوتی قرار گرفته است که گنجینه ای گرانمایه برای هویت فرهنگی هنری این مرز و بوم بود.

اینجانب این خلاء دردناک را از عمق وجود به خانواده هنرمند معزز علی غلامی و ‌ خانواده بزرگ  هنرهای نمایشی تسلیت گفته و برای بازماندگان گرامی ایشان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

 

 

همایون قنواتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز