سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خبر داد:

ویژه برنامه"گذر فرهنگی ماه دل" در آبادان آغاز به کار کرد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۹:۴۲
کد خبر: ۸۴۸۵۶۵
ویژه برنامهگذر فرهنگی ماه دل در آبادان آغاز به کار کرد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از اجرای برنامه گذر فرهنگی ماه دل به مدت چهار شب در محل پارک معلم آبادان خبر داد.

مسعود سهیم پور معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی هنری در این ماه عزیز برای ایجاد نشاط اجتماعی برنامه ریزی شده است تا اقشار مختلف مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

او با اشاره به برنامه های فرهنگی هنری گذر فرهنگی ماه دل در آبادان، گفت: شاهنامه خوانی، نقالی، نمایش خیابانی، نقاشی بر روی بنر، آموزش اوریگامی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، شب خاطره، مشاور مذهبی، مشاوره روانشناس، طرح بازی و نمایش فیلم از جمله برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: این برنامه ها از ساعت 22 لغایت 24  شب های 29 اردیبهشت ماه لغایت اول خرداد ماه جاری برگزار می شوند.

معرفی در پایان بیان کرد: برنامه گذر فرهنگی ماه دل که ویژه  ماه مبارک رمضان در حا ل اجرا می باشد، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر آبادان، شهرداری آبادان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرماندهی انتظامی آبادان در حال برگزار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز