دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شادگان تاکید کرد:

معیشت مردم و رسیدگی به وضعیت بازار شادگان در اولویت دستگاه ها باشد

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲:۱۳
کد خبر: ۸۴۹۳۰۰
معیشت مردم و رسیدگی به وضعیت بازار شادگان در  اولویت دستگاه ها باشد
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شادگان گفت: در شرایط فعلی رسیدگی جدی به وضعیت بازار و مشکلات معیشتی مردم به عنوان اولویت اصلی همه دستگاه ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا، رضا کیانی راد امروز در جلسه هم اندیشی و رسیدگی به مشکلات بازاریان و دستفروشان این شهرستان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین(ع) این شهر برگزارشد، اظهار کرد: مسوولین نسبت به ساماندهی بازار و دستفروشان شادگان اهتمام جدی داشته باشند.

او گفت: با افزایش متقاضیان اشتغال و همچنین بالا رفتن نرخ بیکاری، ساماندهی بازار ماهی فروشان و بازارچه شهید بهشتی شادگان می تواند فرصت مناسبی برای کسب و کار و ایجاد درآمد برای مردم منطقه باشد.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شادگان افزود: ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار اصناف و بازاریان شهرستان، باید در اولویت اصلی مسوولین مربوطه باشد که در این راستا، ضروری است نظارت های لازم از سوی دستگاه های متولی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا، در پایان این مراسم حاضرین از دادستان این شهرستان به خاطر تلاش و پیگیری مستمر برای ساماندهی بازار و دستفروشان و همچنین تکمیل بازارچه میوه و تره بار شهید بهشتی و بازارچه ماهی فروشان تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز