در حضور معاون عمرانی وزارت کشور در منطقه آزاد اروند مطرح شد؛

لزوم همکاری چهار استان معین در بهره برداری به موقع از مسیر پیاده روی اربعین/آبفا و سازمان برق به تعهدات خود عمل کنند

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۲۰:۵۲
کد خبر: ۸۴۹۵۴۸
لزوم همکاری چهار استان معین در بهره برداری به موقع از مسیر پیاده روی اربعین/آبفا و سازمان برق به تعهدات خود عمل کنند
معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بهره برداری به موقع از پروژه مسیر پیاده روی اربعین، منوط به همکاری چهار استان معین، آبفا و سازمان برق تا مدت زمان باقیمانده اربعین سال جاری است.

موعود شمخانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر، اظهار کرد: روز گذشته معاون عمران وزرات کشور از روند پروژه مسیر جدید تردد زایران اربعین در مرز شلمچه بازدید کرد.

او با بیان اینکه سرمایه گذاری و اجرای این پروژه توسط سازمان منطقه آزاد اروند انجام شده است، گفت: بهره برداری به موقع از این پروژه منوط به همکاری چهار استان معین، آبفا و سازمان برق تا مدت زمان باقیمانده اربعین سال جاری است.

شمخانی افزود: اهداف اصلی این طرح توسعه زیرساخت‌های تجاری شلمچه، رفع کمبودهای موجود و روان سازی تردد زوار در ایام اربعین حسینی و تسهیل در بزرگترین پیاده روی مردمی جهان است.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه این پروژه حدودا 50 نفر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است، اضافه کرد: میزان اعتباراین پروژه ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و طول مسیر آن سه هزار و ۲۰۰ متر در دو لاین رفت و برگشت خواهد بود.

شمخانی در پایان تصریح کرد: محوطه سازی و ایجاد فضای سبز، جانمایی موکب ها در ابعاد مختلف با امکاناتی نیز پارکینگ و۷۳۰ چشمه سروریس بهداشتی بخشی از امکانات پیشبینی شده در این پروژه است.

لازم به ذکر است که پروژه های، مجموعه رفاهی و بارانداز 13 هکتاری شلمچه، عملیات اجرایی تهیه و نصب گاردریل - آسفالت دور برگردان ها - جا به جایی نیوجرسی ها - نصب فنس امنیتی و آسفالت مسیر زوار در خاک عراق، احداث گاردریل مسیر شلمچه حدفاصل فلکه مقاومت تا پل نو، اجرای سر درب سایت اداری - محوطه سازی ساختمان اداری گمرک، حصار پیرامونی سایت شلمچه و مرکز بهداشت و درمان شلمچه به بهره برداری رسیده یا در شُرف بهرده برداری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز