خطیب نماز جمعه شادگان بیان کرد:

عملیات آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است/شناخت نفس مهمترین اقدام در شب قدر است/حمایت از خانواده زندانیان باید در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۸۵۰۰۲۳
عملیات آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است/شناخت نفس مهمترین اقدام در شب قدر است/حمایت از خانواده زندانیان باید در اولویت قرار گیرد
خطیب نماز جمعه شادگان گفت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین عملیات های دفاع مقدس و برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به در پیش رو بودن ایام شهادت امام علی(ع)، اظهار کرد: این ایام فرصتی برای تقویت فرهنگ علوی و معرفی سیره و منش علوی به نسل جوان و نوجوان جامعه است.

او با برشمردن فضیلت های اخلاقی بی نظیر نخستین امام شیعیان(ع)، گفت: عدالت و یتیم نوازی بازرترین فضیلت های امام علی(ع) بوده است.

خطیب جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود با برشمردن برخی فضیلت های شب های قدر، افزود: باید با آگاهی از معنویت شب های قدر استفاده کنیم و از ثواب اعمال در این شب ها غافل نباشیم.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: انسان با توبه در شب قدر به سمت خدا می آید و مسیر آینده انسان براساس ایمان و تقوا رقم می خورد.

خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین و حیاتی ترین عملیات‌های دوران مقدس به نقل از کتب دفاع مقدس و فرماندهان دفاع مقدس است و گرامیداشت این روز هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

او ادامه داد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین عملیات های دفاع مقدس و برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است.

حجت الاسلام شرفی در فراز دیگری با اشاره به روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان، بیان کرد: خانواده‌های زندانیان، بی‌گناه‌ترین افرادی هستند که دوران محکومیت خانواده خود را توام با سختی در فراز و نشیب زندگی طی می‌کنند و حمایت از خانواده زندانی و رسیدگی مادی و معنوی در راستای مصون ماندن این خانواده‌ها از تبعات بعدی، باید در اولویت قرار گیرد.

خطیب جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود با اشاره به سالروز آغاز جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی، گفت: شکست پذیری رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی در این جنگ برای کشورهای مختلف دنیا آشکار و ثابت شد.

حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه های خود به آغاز هفته مجلس و ضرورت توجه مجلسیان به وضعیت کنونی کشور و برنامه ریزی دقیق و علمی برای مقابل با توطئه دشمن و تلاش جدی تر در راستای حل مشکلات معیشتی مردم و کنترل بازار گام بردارند.

خطیب جمعه شادگان در پایان خطبه های خود با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت:  گران شدن کالاهای اساسی، موضوعی نگران کننده است و باید مسوولان و نمایندگان مجلس به فکر چاره در این خصوص باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما