رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

هیچ گاه تحریم را به رسمیت نمی شناسیم/با همدلی در راه ولایت و سازندگی کشور می مانیم/تحولی عظیم در حوزه عمرانی و آموزشی اندیمشک

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۵:۲۲
کد خبر: ۸۵۰۰۸۰
هیچ گاه تحریم را به رسمیت نمی شناسیم/با همدلی در راه ولایت و سازندگی کشور می مانیم/تحولی عظیم در حوزه عمرانی و آموزشی اندیمشک
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ گاه تحریم را به رسمیت نمی شناسیم و دست در دست هم مسیر سازندگی کشور را ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی ۲۹ واحد آموزشی و فرهنگی، اظهار کرد: ساخت کشور نیازمند ابزار و امکانات، برنامه ریزی دقیق، تقسیم کار و عزمی برای اجرا است.

او با اشاره به پویای و جنبش عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی در اندیمشک، گفت: امروز در گوشه گوشه شهر شاهد فعالیت و احداث پروژه های مختلف هستیم، این خدمات حاصل تلاش مسوولین و مردم است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، افزود: اندیمشک در تمامی بخش ها در حال انجام کارهای بزرگ است و برای گوشه گوشه شهر برنامه ریزی شده و همه با اتحاد، همدلی، هم زبانی و صداقت دست در دست هم در مسیر تحقق این برنامه ها گام نهاده اند.

حسنوند با اشاره به حضور وزیران مختلف در اندیمشک بیان کرد: آمدن وزیران مختلف و کلنگ زنی و افتتاح پروژه های ورزشی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اشتغالزا نوید بخش آینده و چشم اندازی درخشان در پیش روی اندیمشک و مردم غیور آن خواهد بود.

او نقش مردم در توسعه منطقه و کشور را پر اهمیت دانست و افزود: مردم با نظارت دقیق و بیان انتقادات همواره در راه توسعه شهرستان در کنار مسوولین بوده و یقینا تشویق و همراهی آنان امید دو چندان به مسوولین خواهد داد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مردم و مسوولین به مثابه یک تیم در کنار هم بوده و هر کدام به خوبی به وظایف خود عمل می کنند.

حسنوند کلید موفقیت و رمز توسعه را توکل بر خدا دانست و تصریح کرد: قطعا توکل به خدا و توسل به ایمه اطهار موجب تسهیل کارها و توسعه و پیشرفت کشور می شود.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۹ طرح مختلف در اندیمشک، اضافه کرد: این طرح ها که تمرکز اصلی آن ها بر آموزش و فرهنگ است، نشان دهنده این است که نقطه به نقطه اندیمشک در حال پیشرفت است و تربیت نسل های آینده برای کشور در اولویت قرار دارد.

او با بیان اینکه هر آن کس که خود را ولایی معرفی می کند باید در مسیر سازندگی گام بردارد، افزود: قطعا کسانی که در مسیر سازندگی کشور گام برمی دارند دلسوز اسلام، کشور، نظام و مردم بوده و در نزد خدا و مردم محترم هستند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: هیچ گاه تحریم را به رسمیت نشناخته ایم، همواره در هر شرایطی تمام تلاش خود را کرده ایم تا مسیر توسعه و پیشرفت هموار شده و در این مسیر به سرعت گام برداریم.

حسنوند در پایان بیان کرد: با مقاومت و همدلی همانگونه که تا کنون استاده ایم خواهیم ایستاد و هیچ گاه نمی گوییم کفگیر به ته دیگ خورده، تحریم برای ما معنی ندارد و راه سازندگی ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز