استاندار خوزستان بیان کرد:

لایروبی اروند رود گسترش تجارت و پیشرفت خوزستان را رقم می زند

۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۴:۲۰
کد خبر: ۸۵۰۱۰۰
لایروبی اروند رود گسترش تجارت و پیشرفت خوزستان را رقم می زند
استاندار خوزستان گفت: لایروبی اروند در توسعه و پیشرفت خرمشهر و گسترش تجارت در خوزستان نقش بسزایی دارد و این کمترین خدمت به مردم این منطقه به پاس مقاومت ها و ایثارگری آن ها در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و به خصوص عملیات بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از رسالت‌های اصلی ما به شمار می رود.

او گفت: مقاومت و ایستادگی مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز وظیفه خود می دانیم تا دغدغه های مردم این منطقه را به حداقل برسانیم.

شریعتی با بیان اینکه جلسات نهایی با طرف عراقی انجام شده است، افزود: در زمینه لایروبی اروند رود اقدامات لازم صورت گرفته و رییس جمهوری نیز دستورات لازم را صادر کردند.

مقام عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: امیدواریم که طرف عراقی اقدامات لازم را در این زمینه صورت داده و عملیات اجرایی این لایروبی را به زودی آغاز کنیم.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: لایروبی اروند در توسعه و پیشرفت خرمشهر و گسترش تجارت در خوزستان نقش بسزایی دارد و این کمترین خدمت به مردم این منطقه به پاس مقاومت ها و ایثارگری آن ها در دوران دفاع مقدس است.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز