مدیرگروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد:

انجام بیش از ۳۰۰۰ مورد بازرسی بهداشت محیطی در ایام مبارک ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۴:۳۲
کد خبر: ۸۵۱۶۶۶
انجام بیش از ۳۰۰۰ مورد بازرسی بهداشت محیطی در ایام مبارک ماه رمضان
مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از بیش از سه هزار مورد بازرسی بهداشت محیطی در طرح سلامت رمضان در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.

جعفر ربیحاوی ظهر امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این طرح تا کنون بیش از 140 مورد بازدید از مساجد و اماکن متبرکه، 200 مورد بازدید از محل‌های تولید زولبیا و بامیه، قنادی‌ها و مراکز فروش آش و حلیم صورت گرفته است.

او گفت: در این بازه زمانی تعداد هشت هزار و 600 مورد کلرسنجی و 350 مورد نمونه‌ برداری میکروبی آب از سامانه‌های آبرسانی تحت پوشش سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان و بیش از یکهزار و 300 مورد عوامل کیفی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با تجهیزات پرتابل مورد سنجش، پایش و بازرسی قرار گرفته است.

ربیحاوی در پایان افزود: مصرف ‎کنندگان در هنگام تهیه موادغذایی به اطلاعات درج‌ شده بر روی کالا دقت و موارد مشکوک را به سامانه 190 معرفی نمایند.

لازم به ذکر است که طرح سلامت رمضان تا پایان ماه مبارک ادامه داشته و در این طرح کارشناسان بهداشت محیط نسبت به پایش و کنترل مواد غذایی عرضه‌شده و همچنین مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در تمام ساعات روز و ایام تعطیل و در محل‌های برگزای مراسم افطار و سحر به ویژه برای شب‌های قدر با دقت و تاکید اقدام می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز