جانشین فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد:

افزایش ۸۸ درصدی کشف جرایم در خوزستان/کشف ۹۶ درصدی جرایم خشن در اندیمشک و ۱۰۴ درصدی در استان

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۹:۵۸
کد خبر: ۸۵۲۰۳۶
افزایش ۸۸ درصدی کشف جرایم در خوزستان/کشف ۹۶ درصدی جرایم خشن در اندیمشک و ۱۰۴ درصدی در استان
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: کشف جرایم خشن به دلیل ایجاد حس نا امنی در مردم برای ما در اولویت بوده و اکنون توانستیم در اندیمشک ۹۶ درصد و در استان ۱۰۴ درصد افزایش کشفیات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، سرهنگ سید محمد صالحی در آیین تودیع و معارفه فرماندار انتظامی شهرستان اندیمشک که با حضور پیمان جهانگیری فرماندار، سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه، میثم سخنور دادستان اندیمشک و جمعی از مسوولین اندیمشک در آمفی تئاتر سینما خورشید برگزار شد، با بیان اینکه به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور شاهد افزایش جرایم بوده ایم، اظهار کرد: جرایمی مانند سرقت در استان افزایش یافته که نیروی انتظامی با درایت و جدیت توانسته بیش از ۸۸ درصد این جرایم را کشف کند.

 او گفت: کشف جرایم خشن به دلیل ایجاد حس نا امنی در مردم برای ما در اولویت بوده و اکنون توانستیم در اندیمشک ۹۶ درصد و در استان ۱۰۴ درصد افزایش کشفیات داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان افزود: توصیه ما به فرماندهان و نیروهای تحت امر همواره مردم داری تکریم ارباب رجوع و حفظ ارزش‌های انقلاب است.

در ادامه این آیین سرهنگ عباس شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان سوابق خود در حوزه امنیت، اظهار کرد: چندین سال در نقاط مختلف استان ایلام به خدمت پرداخته و اکنون این افتخار را دارم که در شهرستان اندیمشک فعالیت کنم.

او گفت اندیمشک شهرستانی مهم در خوزستان است و به دلیل اینکه در مسیر سه استان قرار گرفته همواره باید با ثبات و امنیت باشد.

لازم به ذکر است که در پایان از زحمات سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی سابق شهرستان اندیمشک تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز