برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۷:۳۳:۵۴
کد خبر: ۸۵۵۰۵۴
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان استعفا کرد
محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به منظور حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، بعد از حرف و حدیث ها و حدس و گمان ها درباره استعفای احتمالی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، سرانجام محمد تقی زاده با انتشار نامه استعفایش بر شایعات مهر تایید زد.

او نیز همانند محمد بطحایی سلف خود در وزارت آموزش و پرورش برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرد تا شانس خود را در رقابت با سایر رقبا برای ورود به بهارستان و‌ پوشیدن ردای نمایندگی امتحان کند.

متن نامه استعفای مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خطاب به همکارانش بدین شرح است:

 

به نام خدا

با سلام و عرض ارادت خدمت همکاران عزیز و ارجمندم

خداوند سبحان را سپاسگزارم از اینکه چند سالی از عمر خویش را در مدیریت آموزش و پرورش استان در راه خدمتگزاری به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت سپری نمودم و اکنون که این دوره پر فراز و نشیب به پایان رسیده است بر خود واجب می دانم تا صمیمانه از تدبیر، دلسوزی، تلاش و زحمات همکاران سخت کوشم سپاسگزاری کنم.

همکاران ارجمندم؛ فرزندان ما آینده و سرمایه ایران زمین هستند. فرزندانی که باید شناخت خوبی از تاریخ اسلام و تاریخ ایران داشته باشند و مفهوم تمدن را به خوبی بفهمند. زیرا امروز ایران فرزندانی تاریخ ساز و تمدن ساز می خواهد. فرزندانی با اعتماد به نفس بالا و با هویت دینی و تاریخی عمیق.

همکاران عزیزم؛ فرزندان ما امروز باید قرآن را به خوبی درک کنند، بفهمند و به آن عمل کنند. خصوصا آنجایی که خداوند سبحان بندگانش را از منت گذاشتن، متعصب بودن، متحجر بودن، نفاق و ریاکاری باز می دارد. فرزندانی که باید با واژه هایی مانند محبت، دوستی، رفاقت، جوانمردی، گذشت و همبستگی آشنا شوند و با این ساده ترین واژه ها می توان سرزمینی را از بزرگترین آسیب های اجتماعی رهایی بخشید.

فرزندانی که باید بدانند بدبختی های انسان امروز به خاطر نداشتن غذا و صنعت و ثروت و آب و خاک نیست. بلکه امروز جهل و فقر فرهنگی بشریت را در آستانه سقوط قرار داده است.  فرزندانی که نباید هرگز نقش بزرگ کتاب و کتابخوانی را در زندگی خود فراموش کنند، چرا که خوزستان همواره در طول تاریخ سرزمین دانشگاه ها، کتابخانه ها، نویسندگان و علمای بزرگ بوده است و اکنون سرزمین اندیشمندان و معلمین بزرگی همچون شماست. پس باید تلاش کرد. تلاش برای آینده این سرزمین.

همکاران اندیشمندم؛ در این سال ها هر موفقیتی حاصل شد فقط با لطف خداوند سبحان و همت و تلاش شما بوده است. از زحمات همه شما سپاسگزارم و توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی های این بنده حقیر را نیز ببخشید.

 

محمد تقی زاده

خرداد ماه ۹۸

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز