مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد:

روند افزایش دما در خوزستان ادامه دارد/دمای ۵۰ درجه در راه استان

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۵:۲۹
کد خبر: ۸۵۵۲۵۰
روند افزایش دما در خوزستان ادامه دارد/دمای ۵۰ درجه در راه استان
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به استقرار الگوی تابستانه تا اواخر هفته جاری، روند افزایش دما و استقرار توده هوای گرم بر روی استان پیش بینی می شود که انتظار داریم در این مدت شاهد وقوع دماهای بالای ۴۹ و ۵۰ درجه سیلسیوس در استان باشیم.

محمد سبزه زاری امروز در حاشیه جلسه شورای پیش بینی هواشناسی خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: با بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر هفته آینده، روند افزایش دما برای خوزستان پیشبینی می شود که انتظار داریم در این مدت دمای ۴۹ و بالاتر در استان ثبت شود.

او گفت: همچنین طی امروز و فردا با توجه به بالا بودن ضرایب نا پایداری در برخی ارتفاعات و رشته کوه های جنوب شرق، شرق و شمال شرقی استان احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و تندباد لحظه ای دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: با توجه به استقرار الگوی تابستانه تا اواخر هفته جاری، روند افزایش دما و استقرار توده هوای گرم بر روی استان پیش بینی می شود که انتظار داریم در این مدت شاهد وقوع دماهای بالای ۴۹ و ۵۰ درجه سیلسیوس در استان باشیم.

سبزه زاری بیان کرد: حداکثر دمای ثبت شده در استان مربوط به شهر اهواز با ۴۹ درجه سانتیگراد بود در همین راستا حداقل دمای ثبت شده در استان نیز مربوط به شهر دهدز با ۲۴ درجه سانتیگراد بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز