رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران بیان کرد:

خوزستان از ارکان مهم تنیس روی میز ایران است/علیرغم محدودیت های فدراسیون بین المللی در همه رده ها ارتقا یافتیم/مطالبات هیات تنیس روی میز خوزستان برآورده می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۵۶۳۶۸
خوزستان از ارکان مهم تنیس روی میز ایران است/علیرغم محدودیت های فدراسیون بین المللی در همه رده ها ارتقا یافتیم/مطالبات هیات تنیس روی میز خوزستان برآورده می شود
رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: خوزستان از استان هایی است که ارکان تنیس روی میز در کشور محسوب می شود.

علی قارداشی در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به رقابت میلیمتری کاندیداهای انتخابات ریاست هیات تنیس روی میز خوزستان، اظهار کرد: رقابت به نحوی بود که اختلاف نظر و اختلاف سلیقه نشان دهنده وجود مطالباتی هست که قول می دهم به عنوان خادم تنیس روی میز با همکاری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان آنها را برآورده کنم و هر چه از دستم بر می آید، انجام دهم.

او گفت: در ابتدای حضورم به شهرستان شادگان رفتم و امکانات آنجا را دیدم که فراتر از حد انتظار بود و برای حمایت قول دادم که اردوی آمادگی تیم های پایه تنیس روی میز  و دوره های  آموزشی در شادگان بر پا شود.

رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور افزود: خوزستان از استان هایی است که ارکان تنیس روی میز در کشور محسوب می شود.

قارداشی گفت: اخیر نیز با هماهنگی اداره ورزش و جوانان و حراست مجموعه و با رعایت ضوابط توانسته ایم با برگزاری اردوی مشترک تیم های ملی مردان و بانوان موجبات ارتقای این رشته ورزشی را فراهم کنیم.

او در خصوص وضعیت حضور بانوان تنیس روی میز کشور در رقابت های بین المللی بیان کرد: این نشان دهنده حسن اعتماد و ارتقای تیم های ملی بانوان تنیس روی میز است که با حجاب اسلامی در مسابقات جهانی شرکت می کنند و به عنوان الگوی زن مسلمان خود را مطرح می‌کنند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور تصریح کرد: علیرغم همه محدودیت ها و قوانین محدوده کننده فدراسیون بین المللی تنیس روی میز، توانستیم در همه رده ها ارتقا یابیم.

قارداشی در پایان اضافه کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون تنیس روی میز هزینه های اعزام خانم سلیمانی به اندونزی تامین می شود.

لازم به ذکر است که با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران، هیات تنیس روی میز خوزستان پس از 23 ماه صاحب هیات رییسه شد.

در این انتخابات که دو مرحله ایی برگزار شد، منصور میرزایی با کسب ۹ رای از ۱۷ رای به عنوان رییس جدید هیات تنیس روی میز خوزستان انتخاب شد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما