پس از ۲۳ ماه بلاتکلیفی؛

رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان انتخاب شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۵:۳۴
کد خبر: ۸۵۶۳۷۹
رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان  انتخاب شد
رییس هیات تنیس روی میز خوزستان پس از ۲۳ ماه با برگزاری مجمع عمومی انتخابات این هیات در حضور رییس فدراسیون این رشته ورزشی، انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  برنا از اهواز، پس از مدت ها بلاتکلیفی و اداره هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان با سرپرست آن هم به مدت ۲۳ ماه، بالاخره مجمع عمومی انتخابات این هیات یکشنبه ۱۹ خرداد برگزار و"منصور میرزایی" برای چهار سال به عنوان رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان انتخاب شد.

در این انتخابات که با حضور علی قارداشی رییس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، پژمان امیرعلی‌نژاد، مهران پوربابایی، بابک حمیدیان، عارف جلیلی‌نیا، جمال فتاحی، احسان کشت‌کار، فرزانه کرم‌زاده و منصور میرزایی، هشت کاندیدایی بودند که برای کسب کرسی ریاست هیات تنیس روی میز نامزد شده بودند.

در حالی که هشت کاندیدا برای ریاست هیات تنیس روی میز اعلام حضور کرده بودند، امیرعلی‌نژاد در مجمع حضور پیدا نکرد و بابک حمیدیان، جمال فتاحی و فرزانه کرم‌زاده ضمن حضور در مجمع، انصراف خود را اعلام کردند.

در ادامه با انصراف سه کاندیدا و عدم حضور یک کاندیدا، رای‌گیری بین مهران پوربابادی، عارف جلیلی‌نیا، احسان کشت‌کار و منصور میرزایی انجام شد.

نتیجه دور اول رای گیری، کسب هشت و هفت رای توسط جلیلی‌نیا و میرزایی در رقابتی تنگاتنگ بود.

در پایان رای گیری مرحله دوم برگزار شد که در نهایت منصور میرزایی با کسب ۹ رای از ۱۷ رای به عنوان رییس جدید هیات تنیس روی میز خوزستان انتخاب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز