به دلیل گرمای شدید و احتمال قطع برق؛

آزمون هماهنگ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان لغو شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۲۲:۵۳
کد خبر: ۸۵۷۰۰۴
آزمون هماهنگ اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان لغو شد
رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از لغو دومین آزمون هماهنگ و اولین آزمون صنعت ساختمان و تفاهمنامه در سال جاری خبر داد.

محمد عنایتی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: بدلیل گرمای شدید، احتمال قطعی برق و مشکلات ناشی از آن در دریافت اطلاعات؛ آزمون های هماهنگ مراکز آموزش فنی و حرفه ای بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد بخش خصوصی، صنعت ساختمان و تفاهمنامه مورخ 23 و 24 خرداد 1398 استان خوزستان، لغو شد.

او گفت: سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای تعداد 11 هزار و 714 نفر از متقاضیان این آزمون به تاریخ 30 و 31 خرداد سال جاری تغییر پیدا کرد.

عنایتی راد افزود: از این تعداد متقاضی 9 هزار و 33 نفر برای دومین آزمون هماهنگ و تعداد دو هزار 628 نفر برای اولین آزمون صنعت ساختمان و 53 نفر نیز متقاضی اولین آزمون تفاهمنامه بودند.

رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان در پایان بیان کرد: مقرر بود دومین آزمون هماهنگ و اولین آزمون صنعت ساختمان و تفاهمنامه در 27 حوزه شهرستان در 404 حرفه مهارتی به تاریخ 23 و 24 خرداد 1398برگزار شود که به تاریخ 30 و 31 خرداد سال جاری تغییر پیدا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز