استاندار خوزستان بیان کرد:

با هم افزایی در کنار شهردار و شورای شهر باشیم/پیمانکار مترو اهواز به تعهدات خود عمل نکرده است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۵:۰۳
کد خبر: ۸۵۸۴۴۷
با هم افزایی در کنار شهردار و شورای شهر باشیم/پیمانکار مترو اهواز به تعهدات خود عمل نکرده است
استاندار خوزستان گفت: پیمانکار قطار شهری اهواز باید عزم و اراده جدی تری از خود برای تکمیل این طرح نشان دهد و ما نسبت به اراده پیمانکار گلایه مند هستیم در حالی که به بسیاری از وعده هایی که در زمان مدیریت من داده، عمل نکرده است.

به گزارش خبرنگار  برنا از اهواز غلامرضا شریعتی ظهر  امروز شنبه در آیین گشایش همزمان مسیر ارتباطی جنوب به شمال بلوار پاسدارن و فاز دوم تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(محورL200)  اهواز اظهار کرد: ما باید در کنار شهرداری و شورای شهر باشیم تا بتوانند طرح های عمرانی شهری را با کیفیت و سرعت بیشتر ادامه دهند.

او گفت: همه مسوولان شهری باید با هم افزایی در کنار شهردار و شورای شهر اهواز باشند تا بتوانند خدمات بهتری به شهروندان ارایه دهند.

استاندار خوزستان افزود: امسال اعتباراتی برای تکمیل و اتمام طرح های عمرانی شهری کنار گذاشته شده است تا در اختیار شهرداری و شورای شهر اهواز قرار داه شود.

شریعتی بیان کرد: معطلی در ترافیک، آثار منفی روحی و روانی برای مردم دارد و وقتی مردم در ترافیک گیر می کنند عصبانی می شوند، افتتاح این طرح ها موجب تسهیل رفت و آمد مردم و آسایش و آرامش روحی و روانی آنها می شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: این طرح باید به طور کامل افتتاح می شد اما ۳۵ درصد آن باقی مانده که امیدوارم تا پایان سال ۳۵ درصد باقی مانده به طور کامل به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان درباره آخرین وضعیت قطار شهری اهواز نیز توضیح داد: اتمام طرح قطار شهری اهواز به بودجه ای نیاز دارد که فراتر از توان شهرداری اهواز است.

شریعتی گفت: دولت بیش از ۸۰ درصد سهم خود را در مترو اهواز پرداخت کرده است اما شهرداری اهواز طی ده سال گذشته نتوانسته سهم خود را پرداخت کند که البته این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

او اضافه کرد: شهرداری اهواز قصد دارد از طریق فروش دارایی ها و انتشار اوراق مشارکت اعتبارات مورد نیاز تکمیل طرح قطار شهری اهواز را تامین کند. نمایندگان اهواز در مجلس نیز به دنبال تامین بودجه متروی اهواز هستند و دولت نیز تلاش دارد تا به این طرح کمک کند.

نماینده عالی دولت در خوزستان افزود: پیمانکار قطار شهری اهواز باید عزم و اراده جدی تری از خود برای تکمیل این طرح نشان دهد و ما نسبت به اراده پیمانکار گلایه مند هستیم در حالی که به بسیاری از وعده هایی که در زمان مدیریت من داده، عمل نکرده است.

شریعتی در پایان گفت: تلاش ما این است که طرح مترو را فعال تر کنیم در حالی که پیشرفت آن کند است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز